plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
کد مطلب : ۳۶۸۰۶

حماس: رژیم اشغالگر هیچ ارزشی به قوانین بین‌المللی قائل نیست

جنبش حماس در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایت وحشیانه جدید رژیم صهیونیستی در «دیر البلح» در مرکز نوار غزه، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی هیچ توجهی به قوانین بین‌المللی ندارد.
حماس: رژیم اشغالگر هیچ ارزشی به قوانین بین‌المللی قائل نیست
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، منابع رسانه‌ای در غزه بامداد جمعه گزارش دادند که شمار شهدای حمله رژیم صهیونیستی به واحدهای مسکونی دیرالبلح در مرکز غزه به ۴۰ تن رسید و بیش از ۱۰۰ تن دیگر نیز زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری «سما»، جنبش مقاومت حماس در بیانیه ای با محکوم کردن این جنایت، اعلام کرد: دشمن صهیونیستی نازی به بمباران منازل شهروندان در نوار غزه ادامه می‌دهد و آخرین مورد آن بمباران وحشیانه‌ای بود که شامگاه روز پنج‌شنبه خانه‌های مسکونی در شهر دیرالبلح را هدف قرار داد و منجر به شهادت حدود چهل نفر شد که همگی زن، کودک و غیرنظامی هستند.

حماس اعلام کرد: این اقدام به معنای تشدید جنگ نسل کشی و پاکسازی نژادی در غزه و نشان دهنده واکنش عملی رژیم اشغالگر به شکایت علیه خود در دیوان بین‌المللی دادگستری است تا به جامعه بین‌المللی اعلام کند این رژیم یک رژیم سرکش است که به قوانین بین‌المللی و قوانین و ارزش‌های انسانی اهمیتی نمی‌دهد.

در ادامه بیانیه حماس تاکید شده است: ما از نهادهای حقوق بشر در سراسر جهان می‌خواهیم که این جنایات ارتش رژیم اشغالگر را مستند کرده. این رژیم و رهبران نازی آن را به دلیل قتل هولناکی که علیه کودکان و غیرنظامیان بی‌دفاع مرتکب شده‌اند محاکمه کنند و از ارزش‌های انسانی محافظت کنند که رژیم اشغالگر با چراغ سبز دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا آنها را زیر پا می‌گذارد.

این بیانیه پس از آن صادر شد که شامگاه پنج‌شنبه سه منزل مسکونی در «دیرالبلح» در مرکز نوار غزه هدف حمله صهیونیست‌ها قرار گرفت و دست‌کم ۴۰ نفر شهید و ۱۰۰ نفر زخمی شدند.

دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه با تأیید شهادت و زخمی شدن این افراد نوشت: ما علاوه بر اسرائیل دولت آمریکا و جامعه بین‌المللی را مسؤول تداوم این جنایت‌ها می‌دانیم و از جهان آزاد می‌خواهیم سریعاً به این جنگ که اسرائیل علیه غیرنظامیان به راه انداخته پایان دهد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما