plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۳۶۷۳۵
در بدو ورود به خرم آباد و در جمع خبرنگاران

وزیر کشور: ۷۵ درصد داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت شدند

همه زیرساخت‌های برگزاری انتخابات انجام شده است
احمد وحیدی با بیان این‌که ۱۵ هزار و ۲۰۰ نفر معادل ۷۵ درصد داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی بر اساس نتایج بررسی ها تایید صلاحیت شدند، گفت: از همه سلایق، طیف‌ها و گروه‌ها در این دوره از انتخابات حضور دارند که فرصتی ارزشمند برای حضور با شکوه مردم در تعیین سرنوشت خویش و خلق حماسه‌ ماندگار است.
وزیر کشور: ۷۵ درصد داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت شدند
به گزارش سرویس سیاسی ایصال نیوز، در بدو ورود به خرم آباد در جمع خبرنگاران افزود: پس از سه ماه مهلت بررسی هیات‌های نظارت و شورای نگهبان، فرآیند بررسی صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی به پایان رسید و بر اساس نتایج نهایی، بیش ۱۵ هزار و ۲۰۰ داوطلب، تاییدشدند.

وی تصریح کرد: از همه سلایق، طیف‌ها و گروه‌ها در این دوره از انتخابات حضور دارند که فرصتی ارزشمند برای حضور با شکوه مردم در تعیین سرنوشت خویش و خلق حماسه‌ ماندگار دیگری است.

وزیر کشور با بیان اینکه شور و نشاط و رقابت خوبی در فضای انتخاباتی کشور شکل گرفته است افزود: امید می رود ملت ایران حماسه دیگری در اسفندماه بیافرینند که نشانه خوبی از عزت و اقتدار مردم و دست ردی بر سینه دشمنان خواهد بود چراکه برای سیاه نمایی و مایوس کردن مردم تلاش می کنند.

وحیدی اضافه کرد: همه زیرساخت های برگزاری انتخابات بررسی و انجام شده و امور مربوط به این رویداد با روند خوبی در حال اجرا است.

وی همچنین گفت: گزارش برخی طرح های استان از جمله ایجاد یک هزار و ۱۰۰ تخت بیمارستانی ارائه شده است که  به ۲ هزار و ۵۰۰ تخت موجود اضافه می شود.

وحیدی همچنین در خصوص ساختمان نیمه کاره استانداری لرستان گفت: این طرح نیز به دلیل مشکلات اعتباری از سال های قبل معطل مانده است که در  صحبت با استاندار لرستان راه حلی برای تعیین تکلیف آن پیدا شد و امید می رود در برنامه زمان بندی به اتمام برسد.

وی ادامه داد: خط آهن خرم آباد – دورود نیز جزو نیازهای مردم لرستان و یک موضوع مهم و ارزشمند می باشد که روند اجرای این طرح در مرحله اول خوب بوده و هم اکنون در ۱۲ نقطه کارگاه ایجاد شده است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود که لرستان با هفت حوزه انتخابیه ۹ نماینده در بهارستان و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.ا یر نا

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما