plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
کد مطلب : ۳۶۶۷۲

اسپانیا در ضربات پنالتی مقابل تیم ساحلی ایران زانو زد!

کامبک رؤیایی تیم ملی ساحلی ایران در ضربات پنالتی کامل شد و در یک بازی جذاب و هیجان‌انگیز تیم ساحلی اسپانیا را شکست داد.
اسپانیا در ضربات پنالتی مقابل تیم ساحلی ایران زانو زد!
به گزارش سرویس ورزشی ایصال نیوز، تیم‌های فوتبال ساحلی ایران و اسپانیا در اولین بازی مرحله گروهی جام جهانی 2024 امارات به مصاف هم رفتند و یک مسابقه هیجان‌انگیز و جذاب را به نمایش گذاشتند.

تیم ملی ایران در این مسابقه در ثانیه 3 مسابقه گل اول را دریافت کرد تا شروع خوبی در جام داشته باشد.

اسپانیایی‌ها گل دوم را توسط چیکی به ثمر رساندند و دقایقی بعد آردیل زننده گل اول مجدد برای این تیم گلزنی کرد تا بازی 3 بر صفر به سود اسپانیایی‌ها پیش برود.

در ادامه مسابقه گل اول ایران را مسلم مسیگر به ثمر رساند و محمدعلی مختاری فاصله را کمتر کرد تا امیدها در اردوی تیم ملی ایران برای بازگشت بیشتر شود،
اما دو گل میگل و خوزه آریاس بازی را پنج بر دو به سود اسپانیا کرد تا مجدد فاصله به 3 گل برسد.

در ادامه مسابقه محمدعلی مختاری ستاره تیم ملی ایران در این مسابقه 3 گل متوالی به ثمر رساند تا کامبک فوق‌العاده‌ای برای این تیم رقم بخورد و محمدعلی مختاری در این مسابقه پوکر کند.

بازی فوق‌العاده ایران در دقایق پایانی ادامه داشت و رضا امیری‌زاده گل ششم ایران را با ضربه برگردان فوق‌العاده وارد دروازه اسپانیا کرد تا تیم ملی در 2 دقیقه مانده به پایان مسابقه به برتری برسد، اما این پایان ماراتن جذاب ایران و اسپانیا نبود و چیکی آردیل در 3 ثانیه مانده به پایان مسابقه بازی را به تساوی کشید، چیکی آردیل در ثانیه‌های اول و آخر مسابقه مقابل ایران گلزنی کرد و نکته جالبی در این مسابقه بود.

وقت‌ اضافه این مسابقه اما بدون گل به پایان رسید و بازی به زدن ضربات پنالتی کشیده شد و که پنالتی‌ها به شکلی زیر نواخته شد:
پنالتی اول ایران: مختاری (از دست رفت)
پنالتی دوم ایران: میرشکاری (تبدیل به گل شد)
پنالتی سوم ایران: محمدپور (تبدیل به گل شد)
پنالتی چهارم ایران: اکبری (تبدیل به گل شد)

در مقابل، اما فقط پنالتی اول اسپانیا تبدیل به گل شد.

تیم ملی ایران در نهایت در یک بازی هیجان انگیز و جذاب در این مسابقه به پیروزی رسید و ایران اولین گام در جام جهانی فوتبال ساحلی را با پیروزی ارزشمند مقابل اسپانیا آغاز کرد،

محمدعلی مختاری در این مسابقه با چهار گلی که وارد دروازه اسپانیا کرد، ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بود و نقش پررنگی در کامبک تیم ملی در این مسابقه داشت.

بازی بعدی تیم ملی ایران شنبه هفته آینده ساعت 20:30 مقابل آرژانتین برگزار خواهد شد.ورزش سه 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما