plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۳۶۵۸۹

برگزاری با شکوه جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی در سراسر کشور

راهپیمایی ۲۲ بهمن؛ سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، در تهران و شهرستان‌ها با حضور حماسه آفرین ملت بزرگ ایران و با رنگ بوی انتخاباتی برگزار شد. گزارش‌ها از سراسر کشور خبر از حضور جمعیت بسیار در مکان‌های مقرر برای راهپیمایی است. مسئولان کشور و کنشگران سرشناس نیز همپای مردم، در این راهپیمایی با شکوه سراسری حضور یافتند.
برگزاری با شکوه جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی در سراسر کشور
به گزارش سرویس سیاسی ایصال نیوز، ملت ایران - صاحبان انقلاب اسلامی - صبح امروز باردیگر با آرمان‌های امام و رهبری در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  تجدید بیعت کردند.

گزارش‌ها حاکی از این است که تمامی مکان های مقرر راهپیمایی در سراسر کشور، جمعیت پرشور مردمی، حتی دقایق و ساعاتی پیش از زمان اعلامی راهپیمایی حضور یافته بودند، به طور مثال آغاز مراسم جشن انقلاب اسلامی ساعت ۹۰:۳۰ روز یکشنبه ـ ۲۲ بهمن ماه ـ اعلام شده بود اما زودتر از زمان تعیین شده، مردم در مسیرهای داوزده گانه پایتخت حضور یافته بودند تا حامل سه پیام مهم به داخل و خارج از کشور باشند.

حمایت از انقلاب اسلامی، حضور حداکثری در آوردگاه ۱۱ اسفند ماه و دفاع از مردم فلسطین پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ بود.

همه مردم با سلایق و دیدگاه‌های مختلف سیاسی در راهپیمایی امسال اعلام حضور کردند تا بگویند «انقلابِ خمینی» به نام یک جریان نیست. این انقلاب برای همه مردم است و می‌خواهند همانند بهمن ۵۷ نقش خود را در بزنگاه های حساس نشان دهند.

ملت ایران امروز به وقت ۲۲ بهمن به صورت گسترده در راهپیمایی شرکت کردند تا حماسه ای ماندگار خلق کنند و قطعه دیگر این پازل را در ۱۱ اسفندماه تکمیل خواهند کرد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما