> استراتژی مقاومت لبنان در برابر ارتش رژیم صهیونیستی | ایصال نیوز
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۳۶۴۸۷

استراتژی مقاومت لبنان در برابر ارتش رژیم صهیونیستی

مقاومت اسلامی لبنان در پاسخ به حملات اشغالگران اسرائیلی به جنوب این کشور، راهبرد «پاسخ سریع» را اتخاذ کرده است.
استراتژی مقاومت لبنان در برابر ارتش رژیم صهیونیستی
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، مقاومت لبنان با حمله به شهرک های صهیونیست نشین با موشک های برکان، فلق و دیگر موشک های مناسب، به هر گونه حمله رژیم صهیونیستی پاسخ سریع می دهد.

در حالی که جبهه جنوبی از صبح دوشنبه شاهد بمباران مستمر شهرهای زبقین، شیحین، رامیا، الظهیره، الناقوره و حومه شهرک عیتا الشعب در بخش مرکزی تا مناطق بلیدا، میس و عیترون در بخش مرکزی و شهرهای منطقه عرقوب بوده است، استراتژی مقاومت لبنان پاسخ سریع و قاطع است.

مقاومت لبنان دیروز با هدف قرار دادن بسیاری از مواضع اسرائیلی به ویژه در بخش شرقی، رویسات العلم، پایگاه السماقه و برخی از خطوط عقبی جدید، سلسله عملیات هایی را انجام داد که تا شامگاه ادامه داشت.

 ​به گزارش فلسطین الیوم به نقل از واحد رسانه‌ای مقاومت لبنان، حزب‌الله در 120 روز گذشته 961 عملیات علیه دشمن انجام داده است و تعداد عملیات‌های آن به‌طور میانگین در هر روز 8 عملیات بوده است.

مقاومت اسلامی لبنان در عملیات‌های خود ۳۲۳ بار از توپخانه، ۲۴۴ بار از موشک‌های زمین به زمین، ۶۸ بار از تیربار و سلاح تک‌تیرانداز و ۲۳ بار از پهپاد استفاده کرده است. تعداد عملیات‌های هوایی مقاومت لبنان هم ۲۳ مورد بود و ۴۰ موشک ضدهوایی و ۳۸۵ موشک هدایت‌شونده نیز در این عملیات‌ها استفاده شده است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما