plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸
کد مطلب : ۳۶۴۵۳
جام ملت‌های آسیا

قطر حریف ایران در نیمه‌نهایی شد

عبور قطر از سد ازبکستان در ضربات پنالتی
تیم فوتبال قطر با برتری برابر ازبکستان در ضربات پنالتی، حریف ایران در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا شد.دیدارهای نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه برگزار خواهد شد.
قطر حریف ایران در نیمه‌نهایی شد
به گزارش سرویس ورزشی ایصال نیوز، در آخرین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، از ساعت ۱۹ شنبه شب، تیم‌های قطر و ازبکستان با قضاوت کیم هی از کره‌جنوبی در ورزشگاه البیت دوحه به مصاف هم رفتند.

دو تیم در حالی برابر هم به میدان رفتند که قطر به عنوان مدافع عنوان قهرمانی با شکست فلسطین و ازبکستان با پیروزی برابر تایلند به یک‌چهارم نهایی رسیده بودند.

مسابقه با بازی رو به جلو و تهاجمی‌تر قطر آغاز شد و فشار تیم میزبان سبب شد تا اوتکر یوسوپف در دقیقه ۲۷ دروازه خودی را باز کند و عنابی‌ها یک بر صفر جلو بیفتند. نیمه اول با همین تک گل به سود قطر به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم، تلاش ازبکستان برای جبران گل خورده بیشتر شد و اودیلون خامروبکوف در دقیقه ۵۹ توانست گل مساوی را وارد دروازه قطر کند و نتیجه این دیدار یک - یک مساوی شود.

نتیجه یک - یک تا پایان ۹۰ دقیقه بدون تغییر باقی ماند تا کار برای تعیین تیم برنده به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در دو وقت ۱۵ دقیقه‌ای هم به با وجود تلاش دو تیم، توپی از خط دروازه عبور نکرد تا ضربات پنالتی تیم صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی را مشخص کند.

تیم ملی قطر در ضربات پنالتی توانست با نتیجه ۳ بر ۲ و در مجموع ۴ بر ۳ ازبکستان را شکست دهد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شود.

با صعود قطر به نیمه‌نهایی، پرونده مرحله یک‌چهارم نهایی بسته شد و طبق برنامه در مرحله نیمه‌نهایی روز سه‌شنبه ۱۷ بهمن، کره‌جنوبی و اردن از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف هم می‌روند.

 در دومین بازی این مرحله، روز چهارشنبه ۱۸ بهمن، تیم‌های ایران و قطر مقابل هم قرار می‌گیرند تا تکلیف دو تیم صعود کننده به فینال جام ملت‌های آسیا در ۲۱ بهمن مشخص شود.

 فینال این مسابقات شنبه ۲۱ بهمن ساعت ۱۸:۳۰ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما