plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۰
کد مطلب : ۳۶۳۶۳

جام ملت‌های آسیا؛ شکست ناباورانه عراق از اردن

تیم ملی فوتبال اردن عصر دوشنبه در یک دیدار جذاب و تماشایی توانست با نتیجه ۳ بر ۲ عراق را شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.
جام ملت‌های آسیا؛ شکست ناباورانه عراق از اردن
به گزارش سرویس ورزشی ایصال نیوز، در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی، جام ملت‌های آسیا، اردن توانست در یک بازی جذاب و دیدنی، عراق را شکست دهد و حریف تاجیکستان در مرحله یک چهارم نهایی شود.

در این دیدار ابتدا اردن پیش افتاد اما در ادامه عراق کامبک زد و بازی را ۲ بر یک کرد. این پایان کار نبود و با اخراج ایمن حسین، عراق ۱۰ نفره شد و اردن موفق شد کامبک بزند و با نتیجه ۳ بر ۲ حریفش را شکست دهد.

عراق ۲ - ۳ اردن

گل: یزن النعیمات، یزدان العرب و الرشدان برای اردن، ایمن حسین و سعد الناجی برای عراق

کارت زرد: ایمن حسین از عراق، نصیب، یزن النعیمات و الرشدان برای اردن

کارت قرمز: ایمن حسین (دریافت کارت زرد دوم)

در دقیقه ۷۷، علیرضا فغانی به دلیل تقلید خوشحالی گل ایمن حسین از خوشحالی اردنی‌ها و تحریک این تیم و هوادارانش، به گلزن عراق کارت زرد دوم را داد و او را از زمین مسابقه اخراج کرد.

سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتبال عراق بعد از شکست برابر اردن به علیرضا فغانی داور بازی به دلیل این اخراج(مجازات شادی بعد از گل بازیکن) اعتراض کرد.

شرح گل ها

در دقیقه ۱+۴۵، توپ‌گیری زیبای یزن النعیمات از بازیکنان عراق با نفوذ او به قلب دفاع این تیم همراه شد و در تک به تک با جلال حسن، با ضربه‌ای چیپ دروازه عراق را باز کرد.

در دقیقه ۶۸ و روی ارسال زیبای علی جاسمف، سعد الناجی گل مساوی را برای عراق به ثمر رساند.

در دقیقه ۷۶، باز هم ارسال از سمت چپ با دفع ناقص مدافع اردن، توپ را ایمن حسین رساند و او توانست گل دوم تیمش را وارد دروازه حریف کند.

در دقیقه ۵+۹۰، حملات شدید اردن ادامه داشت و یزدان العرب روی ریباند شوت موسی التماری توانست گل تساوی اردن را به ثمر برساند.

در دقیقه ۷+۹۰، شوت فنی الرشدان از خارج از محوطه جریمه، دروازه جلال حسن را برای بار سوم باز کرد و صعود اردن به مرحله یک چهارم نهایی را قطعی کرد.

به این ترتیب تیم ملی اردن حریف تاجیکستان در مرحله یک چهارم نهایی شد.

در دیگر دیدار دیروز دوشنبه، قطر تیم فلسطین را دو بر یک برد و راهی مرحله یک چهارم شد.

انتهای پیام/*  
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما