plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵
کد مطلب : ۳۶۲۱۱
در پیامی در پی شهادت تعدادی از فرماندهان سپاه در سوریه

قالیباف: مجازات سختی برای رژیم غاصب صهیونیستی در انتظار خواهد بود

رژیم صهیونیستی درماندگی خود را به‌نمایش گذاشت
در بخشی از پیام رئیس مجلس شورای اسلامی در پی شهادت جمعی از مستشاران نظامی عالی رتبه ایرانی در سوریه، آمده است: شهیدان سرافراز، سردارحجت‌الله امیدوار، علی آقازاده، حسین محمدی و سعید کریمی در دفاع از آرمان‌های اسلام و حریم اهل‌بیت (علیهم‌السلام) به‌عنوان مستشار نظامی و در حین انجام وظیفه، در بمباران جنگنده‌های مزدوران صهیونیستی در دمشق به شهادت رسیدند و به‌یقین با رشادت رزمندگان در تلافی این جنایت، مجازات سختی برای رژیم غاصب صهیونیستی درانتظار خواهد بود.
قالیباف: مجازات سختی برای رژیم غاصب صهیونیستی در انتظار خواهد بود
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، دکتر محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در  پیامی شهادت تعدادی از فرماندهان سپاه در سوریه را تبریک و تسلیت گفت. 

متن این پیام تسلیت به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

رژیم‌ غاصب و متجاوز صهیونیستی در جنایتی آشکار با بمباران مناطق مسکونی سوریه، جمعی از دلاوران و مجاهدان خدوم ملت ایران را ناجوانمردانه به شهادت رسانید تا بار دیگر عجز و درماندگی خود از رویاروئی در خطوط مقدم نبرد با رزمندگان اسلام را به‌نمایش بگذارد.

شهیدان سرافراز، سردارحجت‌الله امیدوار، علی آقازاده، حسین محمدی و سعید کریمی در دفاع از آرمان‌های اسلام و حریم اهل‌بیت (علیهم‌السلام) به‌عنوان مستشار نظامی و در حین انجام وظیفه، در بمباران جنگنده‌های مزدوران صهیونیستی در دمشق به شهادت رسیدند و به‌یقین با رشادت رزمندگان در تلافی این جنایت، مجازات سختی برای رژیم غاصب اسرائیل درانتظار خواهد بود.

ضمن عرض تبریک و تسلیت به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری، فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت، ملت شریف ایران و خانواده بزرگوار شهیدان، امیدوارم این مجاهدان والامقام در جوار ارواح قدسی شهدا قرین رحمت و درجات الهی قرار گیرند.

محمدباقر قالیباف
رئیس مجلس شورای‌ اسلامی

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما