plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۰
کد مطلب : ۳۶۰۶۲

حمله موشکی جدید مقاومت عراق به پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه

منابع خبری جمعه شب از حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در میدان گازی کونیکو در شمال شرق سوریه خبر دادند. پنتاگون اعتراف کرده که حملات مقاومت به پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق و سوریه از 17 اکتبر 2023 تاکنون به بیش از 130 حمله رسیده است.
حمله موشکی جدید مقاومت عراق به پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدان گازی کونیکو واقع در استان دیرالزور سوریه را هدف حمله موشکی قرار دادند.

جزئیات بیشتری درخصوص خسارت‌های احتمالی این حملات موشکی گزارش نشده است.

گسترش عملیات مقاومت عراق علیه پایگاه های صهیونیستی و آمریکایی در منطقه

به گزارش شبکه العالم: «مقاومت اسلامی عراق روز جمعه دو نقطه در فلسطین اشغالی را هدف قرار داد که اولین آن بندر ام الرشاش در ایلات است که طبق بیانیه مقاومت اسلامی عراق، یک هدف حیاتی به شمار می رود.

«در بیانیه مقاومت عراق، نوع سلاح مورد استفاده اعم از پهپاد یا موشک، فاش نشده است، اما در این بیانیه به هدفی حیاتی اشاره شده است که در بندر ایلات هدف قرار گرفته است.»

 «هدف دوم مقاومت اسلامی عراق در پارک رود اردن در فلسطین اشغالی بود که در آن یک مقر نظامی با سلاح‌های مناسب هدف قرار گرفت.»

«سومین هدف میدان کونیکو در سوریه بود که توسط مقاومت اسلامی عراق هدف قرار گرفت.»

این سه هدف، جمعه مورد حمله مقاومت قرار گرفت.

پیشتر پاتریک رایدر، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که تعداد حملات به پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق و سوریه از 17 اکتبر 2023 به 130 حمله رسیده است که 53 حمله در عراق و 77 حمله در سوریه رخ داده است.

با آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه و بمباران‌های بی وقفه مناطق مسکونی، آموزشی و درمانی این منطقه از سوی بمب افکن‌های رژیم تل آویو، هر یک از گروه‌های مقاومت اسلامی منطقه وظیفه‌ای را در حمایت از مردم مظلوم غزه بر عهده گرفته است.

در این بین گروه‌های عراقی با هدف قرار دادن بیش از 130 باره پایگاه‌های آمریکایی در عراق و سوریه به آمریکایی‌ها تفهیم کرده‌اند که هزینه حمایت از رژیم صهیونیستی در کشتار مردم غزه بسیار بالا است.

انتهای پیام/*
 
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما