plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
کد مطلب : ۳۵۹۸۴

تشکیل بانک اطلاعات تشکل‌های صادراتی و تجارت خارجی در بخش کشاورزی

سرپرست دفتر توسعه صادرات وزارت جهاد کشاورزی، از تشکیل بانک اطلاعات و مشخصات فعالیت تشکل‌های صادراتی و تجارت خارجی در بخش کشاورزی برای نخستین بار در کشور خبر داد.
تشکیل بانک اطلاعات تشکل‌های صادراتی و تجارت خارجی در بخش کشاورزی
به گزارش سرویس اقتصادی ایصال نیوز از جهاد کشاورزی، میثم جاهدی در فراخوانی به اتاق بازرگانی و صنایع و معادن کشاورزی ایران و انجمن‌ها، اتحادیه‌ها و تشکل‌های فعال در زمینه صادرات و تجارت خارجی اعلام کرد: نظر به لزوم ساماندهی و بهره‌گیری از نظرات ارزشمند بخش خصوصی فعال در حوزه صادرات محصولات و خدمات بخش کشاورزی، باغبانی و صنایع مرتبط در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها، بانک اطلاعاتی منسجم از فعالان حوزه صادرات و تجارت خارجی برای نخستین بار تشکیل و راه‌اندازی می‌شود.

وی از کلیه تشکل‌های صادراتی، انجمن‌ها و اتحادیه‌های رسمی ثبت شده و دارای مجوز درخواست کرد که ظرف مدت ۱۵ روز اطلاعات و مشخصات فعالیتی خود و اعضا را تحت فایل اکسل تهیه و به همراه تصویر مجوزهای مربوطه در دبیرخانه وزارت جهاد کشاورزی ثبت و cd حاوی فایل اطلاعات مربوطه را به اداره کل توسعه صادرات و تجارت خارجی وزارت جهاد کشاورزی واقع در خیابان طالقانی ساختمان شهید آوینی، طبقه ۱۳ تحویل دهند.

سرپرست دفتر توسعه صادرات وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: به جهت آن که موارد ارائه شده مورد بهره‌برداری در تصمیم‌گیری‌های کلان و مرتبط قرار می‌گیرند، از مسوولان اتاق بازرگانی، تشکل‌ها، انجمن‌ها و اتحادیه‌ها درخواست می‌شود در بررسی مدارک و سوابق و صحت اطلاعات اعلامی، توجه لازم را مبذول دارند.

گفتنی است؛ اطلاعات مربوطه شامل نام انجمن یا تشکل مربوطه/ نام شرکت/ حوزه فعالیت/ استان و شهر/ سابقه فعالیت تجاری/ نام مدیرعامل/ شماره ثابت/ شماره همراه/ پست الکترونیک، به صورت جدول تهیه و به دفتر توسعه صادرات و تجارت خارجی وزارت جهاد کشاورزی تحویل شود.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما