plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۲
کد مطلب : ۳۵۸۸۹

گروه‌های فلسطینی: صهیونیست‌ها بهای سنگینی بابت ترور شهید العاروری خواهند پرداخت

گروه‌های فلسطینی بامداد چهارشنبه در بیانیه‌ای در واکنش به ترور شهید صالح العاروری نائب رئیس دفتر سیاسی حماس گفتند که رژیم صهیونیستی بهای سنگینی از این بابت خواهد پرداخت.
گروه‌های فلسطینی: صهیونیست‌ها بهای سنگینی بابت ترور شهید العاروری خواهند پرداخت
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز و به نقل از تارنمای العهد، در بیانیه گروه‌های فلسطینی آمده است: شهادت صالح العاروری و یارانش باعث شکسته شدن مقاومت و تضعیف آن نمی‌شود بلکه این جنایت باعث افزایش مقاومت و قدرت و اعتماد مردم ما به پیروزی و رهایی و اثبات شکست تجاوزکاران غزه خواهد شد.

گروه‌های فلسطینی افزودند که رژیم صهیونیستی به دنبال پیروزی سازی است و این امر محقق نمی‌شود و بابت این جنایت در همه میدان‌ها و جبهه‌ها بهای سنگینی خواهد پرداخت.

در این بیانیه آمده است که پاسخ به جنایت ترور شهید العاروری باید در همه کشورهای عربی و اسلامی باشد. گروه‌های فلسطینی همچنین اعلام عزامی عمومی کردند و خواستار اعتصاب فلسطینیان و اقدامات انقلابی در همه میادین و جبهه‌های نبرد شدند.

حماس پیش تر اعلام کرده بود، صالح العاروری نائب رئیس دفتر سیاسی حماس، سمیر فندی و عزام الاقرع از فرماندهان قسام و محمود زکی شاهین، محمد الریس، محمد بشاشه و احمد حمود از اعضای حماس در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت شهید شدند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما