plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
کد مطلب : ۳۵۶۸۹

کرملین: الحاق اوکراین به اتحادیه اروپا کل سیستم داخلی اروپا را تضعیف خواهد کرد

سخنگوی کاخ کرملین گفت که الحاق اوکراین به اتحادیه اروپا کل سیستم داخلی اروپا را تضعیف خواهد کرد.
کرملین: الحاق اوکراین به اتحادیه اروپا کل سیستم داخلی اروپا را تضعیف خواهد کرد
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین گفت که الحاق اوکراین به اتحادیه اروپا کل سیستم داخلی اروپا را تضعیف می‌کند، اتحادیه اروپا فرو می‌پاشد، سران هوشیار این مطلب را درک می کنند.

پیشتر، ویکتور اوربان، نخست وزیر مجارستان، در مورد تصمیم اتحادیه اروپا برای آغاز مذاکرات با اوکراین برای پیوستن به جامعه، این سوال را مطرح کرد که آیا بروکسل قصد دارد آن را همراه با مناطق آزاد شده و ارتش روسیه مستقر در آنجا بپذیرد، وی همچنین خواستار شروعی برای روشن شدن اندازه و جمعیت فعلی اوکراین شد.

پسکوف در پاسخ به این سوال که آیا مسکو نگران مرزهایی است که قرار است اوکراین در آن به اتحادیه اروپا بپیوندد و آیا ادعاهایی در مورد چهار منطقه جدید روسیه وجود خواهد داشت یا خیر، گفت: صحبت ها زیاد است، اما البته واقع بینانه است که کشوری مانند اوکراین را بدون توجه به مشکلات ارضی اش در اتحادیه اروپا بپذیریم. این به سادگی کل سیستم اتحادیه اروپا را تضعیف خواهد کرد. و سران هوشیار می دانند که این باری خواهد بود که اتحادیه اروپا به سادگی نمی تواند آن را بردارد و اتحادیه اروپا فرو خواهد پاشید.

وی افزود: اروپایی‌ها درک خود از جدی بودن این مشکل را با حجم زیادی از بحث پنهان می‌کنند.

پسکوف خاطرنشان کرد: آنها در این امر متخصص هستند.

همه پرسی در مورد الحاق استان های خرسون، زاپوروژیه، جمهوری خلق دونتسک و جمهوری خلق لوهانسک به فدراسیون روسیه در 23 تا 27 سپتامبر 2022 برگزار شد. بر اساس نتایج پردازش 100٪ آرا؛ در جمهوری خلق دونتسک، 99.23٪ از رای دهندگان، در جمهوری خلق لوهانسک، 98.42٪، در استان خرسون، 87.05٪، در استان زاپوروژیه، 93.11٪ به نفع الحاق به فدراسیون روسیه رای دادند .

در 30 سپتامبر، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در کرملین درباره نتایج این همه پرسی صحبت کرد و پس از آن توافق نامه هایی را با سران آنها در مورد الحاق این مناطق به روسیه امضا کرد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما