plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
کد مطلب : ۳۵۵۹۹

جنایت جنگی فاجعه بار اسرائیل در بیمارستان «کمال عدوان» غزه

صهیونیست‌های اشغالگر که در سه روز گذشته با هجوم وحشیانه به بیمارستان کمال عدوان در غزه به تخریب محوطه و بخشهایی از آن مشغول بودند، دیروز شنبه در یک جنایت فجیع و غیرقابل توصیف، با بولدوزر ده‌ها مجروح فلسطینی را زیرگرفته و زنده دفن کردند و 90 نفر را از داخل بیمارستان به اسارت گرفتند.
جنایت جنگی فاجعه بار اسرائیل در بیمارستان «کمال عدوان» غزه
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، ارتش صهیونیستی اعلام کرد که در عملیات خود در بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه 90 فلسطینی را بازداشت کرده است.

صهیونیست‌های اشغالگر امروز در جنایتی وحشیانه به این بیمارستان یورش برده و با بولدوزر ده‌ها مجروح فلسطینی را زیرگرفته و زنده دفن کردند.

الجزیره نیز گزارش داد که بولدوزرهای اسرائیلی خیمه های آوارگان را در حیاط بیمارستان کمال عدوان غزه زیر گرفته و ده ها نفر را زنده به گور کردند.

در همین حال می کیله وزیر بهداشت فلسطین گفت: خواستار تحقیقات بین‌المللی در مورد دفن زنده فلسطینیان در محوطه بیمارستان کمال عدوان در شمال غزه توسط ارتش "اسرائیل" هستیم.

 به دنبال عقب نشینی ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی از بیمارستان «کمال عدوان» در شهرک «بیت لاهیا» در شمال نوار غزه روز شنبه خبرنگار العالم این فاجعه انسانی را که توسط نیروهای اشغالگر در یکی از مهم‍‌ترین بیمارستان‌های شمال نوار غزه رخ داده به تصویر کشیده است.

اسلام بدر گزارش داد که عقب نشینی نظامیان اشغالگر از بیمارستان «کمال عدوان» در شمال نوار غزه به ما و مردم این امکان را داد که خیلی سریع در آنجا حضور پیدا کنیم و خسارات بزرگ و شدید ناشی از تخریب بیمارستان توسط نیروهای اشغالگر را ببینیم.

شاهدان عینی گزارش دادند که خودروهای نظامی صهیونیست‌ها بخش‌های زیادی از بیمارستان کمال عدوان را قبل از خروج از آن منهدم کردند.

به گفته شاهدان، عملیات تخریب گسترده‌ای توسط خودروهای نظامی ارتش اسرائیل در محوطه اطراف بیمارستان و پارکینگ آن صورت گرفت و تانک‌ها نیز مستقیماً ساختمان‌های بیمارستان را با گلوله‌های خود هدف قرار دادند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما