plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
کد مطلب : ۳۵۴۵۴

پسر بایدن با ۹ اتهام جدید روبرو شد

دادستان‌های فدرال آمریکا ۹ اتهام جدید به مجموعه اتهامات هانتر بایدن اضافه کرده و او را به توطئه برای فرار مالیاتی با ارزش بیش از یک میلیون دلار متهم کردند.
پسر بایدن با ۹ اتهام جدید روبرو شد
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، در سندی که در روز پنجشنبه در یک دادگاه فدرال در کالیفرنیا ثبت شده، آمده است: متهم در طول ۴ سال تلاش کرد تا دست کم از ۱.۴ میلیون دلار مالیات فدرال فرار کند.

بر اساس این اتهامات جدید، هانتر بایدن، پسر جو بایدن (رئیس‌جمهوری آمریکا) درآمد خود از ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰ را کمتر از میزان واقعی اعلام کرده و کوشیده تا از پرداخت میزان مالیات واقعی فرار کند.

فرزند رئیس‌جمهوری آمریکا در این کیفرخواست تازه متهم شده است که به جای پرداخت مالیات، مبلیون‌ها دلار صرف زندگی پر زرق و برق خود کرده و «چندین میلیون درآمد داشته اما از پرداخت مالیات فرار کرده است.»

این کیفرخواست همچنین به قراردادهای هانتر بایدن با طرف‌های خارجی پرداخته است، از جمله قراردادی ۳ میلیون دلاری با یک شرکت انرژی در چین با محوریت پروژه‌های زیرساختی. او همچنین متهم است که از ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ به همراه دو تن از هم‌دستانش، ۳.۱ میلیون دلار دریافت کرده تا به یک تاجر رومانیایی برای مبارزه با اتهام دریافت رشوه در رومانی کمک کند.

کمیته نظارت مجلس آمریکا در حال تحقیق درباره جو بایدن و خانواده اوست تا به طرح‌های تقلب و فساد ادعایی مالی پی ببرد.

در ماه سپتامبر، کوین مک‌کارتی، رئیس وقت مجلس نمایندگان آمریکا در پی انتشار ادعاهایی درباره ثروت‌اندوزی غیرقانونی بایدن و پسرش، طرح استیضاح جو بایدن را به راه انداخت.

خانواده بایدن به این متهم شدند که از طریق دریافت رشوه از خارجی‌ها و اعمال نفوذ با استفاده از قدرت خود، ثروتشان را افزایش داده‌اند.

رئیس‌جمهوری آمریکا تمامی این اتهامات را رد کرده و مدعی است که هرگز با پسرش درباره قراردادهای تجاری خارجی گفت‌وگو نکرده است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما