plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰
کد مطلب : ۳۵۴۰۹
در مصاف با کشورهای صاحب نامی چون روسیه و اسلواکی

تیم ملی "گنگ توان" ایران قهرمان کاپ آزاد K-1 ارمنستان شد

درخشش رزمی‌کار کهریزسنگی در این دور از رقابت‌ها
تیم ملی گنگ توان ایران با کسب 8 مدال طلا و 4 نقره قهرمان کاپ آزاد K-1 ارمنستان شد. حسن صالحی ورزشکار اعزامی از کهریزسنگ اصفهان، یکی از 8 رزمی‌کار ایرانی طلاآوری بود که در این دور از رقابت‌های بین المللی، موفق به کسب مقام قهرمانی سنگین وزن رقابت‌ها شد.
تیم ملی "گنگ توان" ایران قهرمان کاپ آزاد K-1 ارمنستان شد
به گزارش سرویس ورزشی ایصال نیوز، این دوره از رقابت ها به میزبانی سازمان K-1 ارمنستان با حضور کشورهای مختلف برگزار و در نهایت تیم ملی ایران موفق به کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها شد. 

حسن صالحی قهرمان سنگین وزن کاپ آزاد ارمنستان 2023، در توضیح سطح مسابقات با بیان اینکه کشور های صاحب نامی چون روسیه، گرجستان، ارمنستان، لیتوانی، اسلواکی و ... در این دوره حضور داشتند، گفت: حریفان قدری در این دوره پیش رو داشتیم و سخت‌ترین بازی را مقابل حریف قدرتمند و خوش تکینک روس داشتم که با توکل بر خدا، از سد این حریف در فینال عبور کردم.

ابوالفضل برآوردی دارنده مدال نقره کاپ آزاد ارمنستان نیز درباره این رقابت گفت: در این دوره از مسابقات توانستم به مدال نقره رقابت های دست پیدا کنم ، رقابت در کنار قهرمانان خوب کشور های مثب روسیه، گرجستان، ارمنستان و… محک خوبی برای ارزیابی دانش فنی برایم داشت.

وی افزود: در فینال مسابقات به حریف خوب گرجستانی بازی ام را واگذار کردم و از کسب مدال طلا بازماندم، امیدوارم در آسنده بتوانم افتخارات خوبی کسب کنم.

ایلیا مظفر پور دارنده مدال نقره مسابقات کاپ آزاد اروپا 2023 نیز با بیان اینکه سطح فنی و کمی مسابقات K-1 ارمنستان بسیار خوب بود و رقابت هایی پر از هیجان برگزار شد، گفت: مسابقات K-1 ارمنستان 2023 از سطح فنی خوبی برخوردار بود و در کل تیم گنگ توان ایران توانست به سکوی قهرمانی مسابقات دست یابد.

وی افزود: در این دوره نتوانستم از سد حریف سرسخت گرجستانی عبور کنم و به مدال طلای این دوره از مسابقات دست یافتم.

امیر مهدی محمودی ملی پوش دیگرمان نیز با بیان اینکه رقابت های بین المللی در سازمانی معتبر چون K-1 را می توان محلی برای کسب تجربه بین المللی نامید، افزود: رقابت ها از سطح خوبی برخوردار بود و قهرمانان شایسته ای در این دوره از کشور های لیتوانی، گرجستان، ارمنستان و.. حضور داشتند.

مهدی فیروز آبادی عضو دیگر تیم ملی “گنگ توان” گفت: رقابتهای قهرمانی کاپ آزاد سازمان K-1 ارمنستان با حضور کشورهای مختلف جهان برگزار شد در این رویداد قهرمانان صاحب نام برای کسب عنوان حضور یافته بودند، متاسفانه در فینال مسابقات در مقابل حریف گرجی موفق به کسب مدال طلا نشدم و گردن آویز نقره وزن خودم را به نام ایران ثبت کردم.

اصغر میرگلی رئیس و بنیانگذار سبک گنگ توان کشور نیز در رابطه با این دور از مسابقات گفت: مسابقات کاپ آزاد اروپا توسط سازمان k-1 ارمنستان برگزار شد در این دوره از رقابت ها قهرمانان کشورهای مختلف حضور داشتند و از این رو رقابت های از منظر کیفی و کمی در سطح بسیار خوبی برگزار شد. 

وی افزود: نمایندگان گنگ توان ایران در این دوره از رقابت ها در خشش ویژه ای داشتند و در سایه کسب 8 مدال طلا و 4 نقره توانستیم به عنوان قهرمانی مسابقات دست یابیم.

میرگلی تصریح کرد: مسابقات کاپ آزاد اروپا در بخش بانوان بهمن ماه برگزار خواهد شد و برای بانوان ایران در این رقابت ها آرزوی موفقیت و درخشش دارم، بانوان با ترکیب کامل 22 نفره در این رویداد حضورخواهند یافت.

وی در خاتمه گفت: از مسئولین فدراسیون و وزارت ورزش تقاضا دارم  بیش از گذشته از رشته های رزمی حمایت کنند، جوانان ایرانی بسیار با استعداد و توانمند در این حوزه هستند و می توانند در میادین مختلف نام ایران اسلامی و پرچم ایران را به اهتزاز درآورند.

گنگ توان سبکی ورزشی است منطبق بر اصول و محورهای کونگ فو که با قرینه سازی تکنیک‌های آن بنا نهاده شده است. گنگ توان به معنای راز قدرت است./تهران سربلند 




انتهای پیام/*
۱۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما