plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۹
کد مطلب : ۳۵۳۴۲

حماس علل شکست آتش‌بس در غزه را اعلام کرد

سخنگوی جنبش حماس با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی با از سرگیری تجاوز به نوار غزه نمی تواند به اهداف اعلام شده خود دست یابد، تاکید کرد: مقاومت در میدان حضور دارد و ضربات سهمگینی به افسران و سربازان و خودروهای صهیونیستی وارد کرده است.
حماس علل شکست آتش‌بس در غزه را اعلام کرد
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، جهاد طه سخنگوی جنبش حماس به شبکه خبری العالم گفت: بدون تردید دولت آمریکا از روز اول تجاوز آشکار صهیونیست ها به نوار غزه، این نبرد را مدیریت می کرد و بنیامین نتانیاهو برای اهداف سیاسی و شخصی خودش آن را به هم زد.

وی افزود: پایان این نبرد به معنای پایان کار سیاسی نتانیاهو و حتی شاید زندانی شدن وی خواهد بود، به ویژه که در زمینه تحقق اهدافش و در زمینه درهم شکستن مقاومت و آزاد سازی بی قید و شرط اسرای صهیونیست پس از 50 روز بمباران ناکام ماند.

سخنگوی حماس تاکید کرد: مقاومت با وادار کردن دشمن به آزادسازی اسرای فلسطینی از زندان‌های صهیونیستی باعث ایجاد سردرگمی، اختلافات و تناقضات سیاسی در رژیم شد تا جایی که برخی از احزاب مخالف و خانواده‌های اسرای صهیونیست خواهان استعفای نتانیاهو شده و او را عامل شکست سیاسی و نظامی اسرائیل دانستند.

طه تاکید کرد: دشمن صهیونیستی در 50 روز تجاوز نتوانست به هیچ یک از اهداف خود دست یابد و فقط زنان و کودکان غزه را به شهادت رساند.

وی درباره دیگر علل پایان آتش بس افزود: قرار بود شب گذشته در ازای آزادی 30 اسیر فلسطینی از زندان های رژیم اسرائیل، 10 اسرائیلی از جمله 3 نفر که در اثر تجاوزات و بمباران صهیونیست ها به نوار غزه کشته شده بودند، آزاد شوند، اما رژیم از تحویل گرفتن اجساد اسرا خودداری کرد.

سخنگوی حماس گفت: مقاومت برای آتش بس به دشمن التماس نمی کند و همچنان در صحنه حضور دارد، زیرا کرامت مردم فلسطین بالاتر از آن است که از دشمن گدایی کند. هر شخصی نیز که امروز به درهم شکسته شدن مقاومت در نوار غزه دل خوش کند دچار توهم شده است، زیرا مقاومت نه فقط در نوار غزه، بلکه در سراسر فلسطین ریشه دارد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما