plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۱
کد مطلب : ۳۵۲۸۱
لیگ قهرمانان آسیا

النصر 0-0 پرسپولیس؛ رونالدو به بیراوند گل نزد

صداقت در رفتار رونالدو
پرسپولیس شامگاه دوشنبه در ورزشگاه الاول پارک ریاض، در یک بازی نفسگیر و پرهیجان یک امتیاز از النصر گرفت و به پیروزی‌های متوالی این تیم کهکشانی در آسیا پایان داد.
النصر 0-0 پرسپولیس؛ رونالدو به بیراوند گل نزد
به گزارش سرویس ورزشی ایصال نیوز، شامگاه دوشنبه، انتظارها برای دومین تقابل النصر و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید و سرخ‌ها در خانه حریف به مصاف قدرتمندترین النصر در تمام تاریخ رفتند.

پرسپولیس برای بیشتر کردن شانس صعود نیاز داشت دست به کارهای بزرگی بزند و با دست پر از زمین ریاض خارج شود.

از آن طرف النصر با وجود قطعی شدن صعودش، با ترکیبی قدرتمند پا به زمین مسابقه گذاشته و در پی پنجمین پیروزی متوالی آسیایی خود بود.

شروع بازی با شوکی زودهنگام به پرسپولیس همراه بود و داور خطای سروش روی رونالدو را در محوطه گرفت و نقطه پنالتی را نشان داد، اما با بازبینی صحنه پنالتی پس گرفته شد.

صداقت در رفتار رونالدو

کریستیانو رونالدو در صحنه‌ای که داور ابتدا پنالتی اعلام کرده بود قبل از اعلام نهایی داور، با جوانمردی قابل تحسین با اشاره دست گفت که پنالتی نشده است.

کاپیتان تیم النصر عربستان با یک حرکت اخلاقی در دیدار پرسپولیس ایران در لیگ قهرمانان آسیا مورد توجه قرار گرفت.

در ورزشگاه اول پارک ریاض عربستان در دقیقه دوم بازی شبکه‌های تلویزیونی صحنه بدیعی را به نمایش گذاشتند. لحظه‌ای که کریستیانو رونالدو از داور مسابقه خواست که یک ضربه پنالتی به سود تیمش اعلام نکند.

پرسپولیس وقتی از شوک این صحنه خارج شد، موفق شد نبض بازی را دست بگیرد و در دقیقه ۱۶ حرکت سرلک با آوانتاژ داور همراه شد و در ادامه پاس امید عالیشاه موقعیت خوبی برای دانیال ساخت اما این تک به تک به گل تبدیل نشد.

با این حال داور در سوت خود دمید و با مشورت کمک داوران ویدئویی علی لاجامی را به علت خطای خشن روی سرلک در این صحنه با کارت قرمز مستقیم جریمه کرد.

پرسپولیس تا اواخر نیمه اول موقعیت‌های خوبی ساخت که به گل تبدیل نشدند و در دقایق پایانی حرکات ستاره‌های النصر سه کارت زرد برای پرسپولیس به همراه داشت، اما در نهایت نتیجه نیمه اول تساوی بدون گل شد.

در نیمه دوم پرسپولیس آن تب و تاب نیمه نخست برای رسیدن به گل را نداشت و از طرفی النصر ده نفره نیز با خودباوری بیشتر و جسورانه‌تر پا به زمین گذاشته بود.

این بازی در نیمه دوم بسیار پربرخورد و فیزیکی دنبال شد. بهترین موقعیت پرسپولیس نیز که توسط شهاب زاهدی به گل تبدیل شد آفساید گرفته شد.

پرسپولیس اگرچه تلاش بسیاری کرد و در نیمه دوم هم به دروازه حریف نزدیک شد، اما النصر ده نفره هم بسیار قدرتمند بود و سرخ‌ها توانستند با ثبت کلین‌شیت مقابل این تیم کهکشانی با یک امتیاز از ریاض خارج بشوند.ورزش سه 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما