plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۳۵۲۶۲

رژیم صهیونیستی با حمله پهپادی فرمانده گردان جنین را به شهادت رساند

همزمان با ادامه آتش بس در غزه و آزادی اسرا، رژیم صهیونیستی روز گذشته در 5 نوبت با پهپاد به اردوگاه جنین در کرانه باختری حمله کرد که به شهادت اسعد الدمج فرمانده گردان جنین و شهادت 5 غیرنظامی فلسطینی منجر شد.
رژیم صهیونیستی با حمله پهپادی فرمانده گردان جنین را به شهادت رساند
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، به دنبال حملات رژیم صهیونیستی به کرانه باختری، گردان مقاومت جنین ضمن مقابله مسلحانه با نیروهای ارتش اشغالگر ، توانست یک بولدوزر صهیونیستی را نیز منفجر کند.

قرار بود شهر جنین در کرانه باختری فلسطین، در چارچوب توافق مبادله اسرا 9 اسیر را تحویل بگیرد اما از روز گذشته آنها پس از آزادی از اسارت رژیم صهیونیستی، در شهر رام الله باقی مانده اند زیرا شهر و اردوگاه جنین افزون برپایی پست های بازرسی نظامی متعدد صهیونیست ها در تمام شهرهای کرانه باختری، شاهد تهاجم مسلحانه و خشونت آمیز نیروهای این رژیم بود که مانع از ورود این قهرمانان به جنین شد.

بنابر این گزارش، امروز در جریان عملیات نظامی گسترده نیروهای اشغالگر در داخل اردوگاه جنین 5 فلسطینی به شهادت رسید و 12 نفر دیگر مجروح شدند که حال برخی وخیم است همچنین صهیونیست ها شمار زیادی از فلسطینیان را دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار العالم، اشغالگران روز گذشته بیمارستان دولتی جنین، بیمارستان ابن سینا و جمعیت هلال احمر فلسطین را محاصره و همچنین از رسیدن آمبولانس ها به مصدومان داخل اردوگاه جنین جلوگیری کردند.

  رژیم صهیونیستی روز گذشته در 5 نوبت با پهپاد به اردوگاه حمله کرد که به شهادت اسعد الدمج فرمانده گردان جنین و شهادت 4 غیرنظامی فلسطینی منجر شد.
المیادین از شهادت هفت جوان فلسطینی در حملات 24 ساعت اخیر رژیم اشغالگر اسرائیل به اردوگاه جنین و نابلس خبر داد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما