plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۸
کد مطلب : ۳۵۲۵۷

منابع صهیونیستی: نتانیاهو در سومین روز آتش بس به غزه رفت

بنیامین نتانیاهو روز یکشنبه با حضور در برخی مکان های استقرار نیروی زمینی ارتش اشغالگر در شمال غزه، با نظامیان صهیونیست مستقر در غزه گفتگو کرد.
منابع صهیونیستی: نتانیاهو در سومین روز آتش بس به غزه رفت
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه خبر داد که نتانیاهو امروز از نوار غزه بازدید کرده است.

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اضافه کرد که وی در بازدید از غزه از نیروهای حاضر در عرصه نبرد، گزارش‌های امنیتی دریافت کرده و در دیدارهایش تاکید کرد که ارتش به جنگ خود در غزه تا دستیابی به پیروزی کامل ادامه خواهد داد.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که نشریه آمریکایی وال‌استریت ژورنال روز یکشنبه به نقل از منابع مطلع خبر داد که مذاکره کنندگان امیدوار هستند که آتش‌بس میان جنبش حماس و رژیم صهیونستی تا 4 روز دیگر تمدید شود.

وال‌استریت ژورنال در گزارش خود افزود در صورت تحقق تمدید آتش‌بس، امکان آزادی 40 تا 50 اسیر بیشتر در غزه فراهم خواهد شد.

گفتنی است؛ پس از اعلام آمادگی حماس، جو بایدن و نتانیاهو نیز شامگاه یکشنبه بر ضرورت تلاش برای ادامه آتش بس موقت تاکید کردند.  

از سوی دیگر، شامگاه یکشنبه شبکه 12 رژیم صهیونیستی خبر داد که شورای جنگ رژیم صهیونیستی امشب نشستی را برگزار می‌کند تا امکان تمدید آتش‌بس در غزه را بررسی کند.

آتش‌بس انسانی در نوار غزه از ساعت ۷ صبح روز جمعه به وقت محلی (سوم آذر) وارد فاز اجرایی شده است و تا امروز دوشنبه به مدت ۴ روز ادامه خواهد داشت.

این آتش‌بس به منظور ارسال کمک‌های امدادی به نوار غزه و مبادله اسرا اجرا شده است. تاکنون سه مرحله از تبادل اسرا با کمک نیروهای صلیب سرخ اجرا شده است و شماری از اسرای طرفین شامل کودکان و زنان آزاد شده اند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما