plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵
کد مطلب : ۳۵۲۲۵

هنیه: اولویت ما آزادی اسرای زن و کودک فلسطینی از زندان‌های اسرائیلی است

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد: آزادی اسرای زن و کودک فلسطینی از زندان‌های رژیم صهیونیستی اولین هدف ماست.
هنیه: اولویت ما آزادی اسرای زن و کودک فلسطینی از زندان‌های اسرائیلی است
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در پیامی تلویزیونی به مناسبت آغاز اجرای آتش بس موقت در غزه گفت: بر تعهد به توافق تا وقتی دشمن صهیونیستی به آن پایبند باشد، تاکید می‌کنیم.

وی افزود: با نظارت برادرانمان در قطر و مصر وارد مذاکرات دشواری شدیم و با مسئولیت‌پذیری آن را مدیریت کردیم. ما از قطر و مصر تشکر و قدردانی می‌کنیم و بر صرورت ادامه تلاشهای بین المللی تاکید می کنیم.

هنیه ادامه داد: دشمن در برابر شرط های مقاومت و خواست و اراده ملت ما سر تسلیم فرود آورد که این امر منجر به توافق آتش بس در غزه شد. حال آنکه دشمن بر بازگرداندن اسرایش با زور سلاح و کشتار و نسل‌کشی حساب کرده بود.

رئیس دفتر سیاسی حماس خاطرنشان کرد: ما با غرور و افتخار، با اشغالگر مقابله کردیم و طرح های آن را به شکست کشاندیم. مردم ما نیز حماسه ایستادگی و مقاومت به ثبت رساندند و مبارزان ما زخم های دشمن را عمیق تر کردند. مردم ما در غزه و قدس و سراسر فلسطین و در هر کجا که باشند، در حال نبرد برای آزادسازی میهن‌مان هستند.

وی تاکید کرد:حماس هرگز مواضع خود را قبل و بعد از نبرد ترک نکرده و نمی کند و به تمسک‌مان به وحدت مردم فلسطین تاکید می‌کنیم. هنیه گفت: آزادی همه اسیران زن و کودک فلسطینی از زندان‌های صهیونیستی اولین هدف ماست.

رئیس دفتر سیاسی حماس در پایان با قدردانی از مقاومت لبنان و یمن و عراق که با مردانگی و شهامت در این نبرد مشارکت کردند، تشکر و قدردانی کرد. همچنین موضع عربی و اسلامی در رد هرگونه مداخله در تعیین سرنوشت باریکه غزه را ستود.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما