plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۳۵۲۰۶

یورش گسترده پلیس آلمان به منازل حامیان حماس در براین

پلیس آلمان در چند ایالت این کشور از جمله برلین، نورد راین وستفالن، نیدرزاکسن و شلسویگ هولشتاین به منازل حامیان حماس یورش برده و لپ‌تاپ و گوشی‌های هوشمند آنها را ضبط کردند. وزیر کشور آلمان گفت: این اقدامات ادامه دارد.
یورش گسترده پلیس آلمان به منازل حامیان حماس در براین
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، به نقل از فاکس نیوز، در پی ممنوعیت رسمی هرگونه فعالیت در حمایت از گروه حماس در آلمان، صدها افسر پلیس پنجشنبه به خانه‌های اعضا و حامیان این گروه در سراسر این کشور یورش برده و آنها را بازرسی کردند.

وزارت کشور آلمان با تائید این خبر گفت که پلیس اقدام به ضبط گوشی‌های هوشمند، لپ‌تاپ و نوشته‌های افرادی که منزل آنها را مورد بازرسی قرار داد، کرده است.

نانسی فایزر وزیر کشور آلمان نیز با بیان اینکه این اقدامات ادامه خواهد داشت، افزود: ما با این عملیات، نشان دادیم که هیچ گونه تمجید یا حمایت از حمله حماس علیه (رژیم) اسرائیل را تحمل نخواهیم کرد.

به گزارش فاکس نیوز، رهبری این عملیات را ۵۰۰ نیروی امنیتی آلمانی بر عهده داشتند و با یورش به منازل حامیان حماس ۱۳ نقطه در این کشور مورد بازرسی قرار گرفته است.
دولت آلمان ۲ نوامبر (۱۱ آبان) هرگونه فعالیت در حمایت از گروه حماس در این کشور را ممنوع اعلام کرد.

اولاف شولتس صدراعظم آلمان پیشتر در سفر به سرزمین‌های اشغالی حمایت کشورش را از صهیونیست‌ها اعلام و تاکید کرد: فقط یک مکان برای آلمان وجود دارد و آن مکان در کنار (رژیم) اسرائیل است.

پلیس آلمان نیز در هفته‌های اخیر با اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات ضدصهیونیستی در این کشور صدها نفر را به دلیل حمایت از فلسطین بازداشت و جریمه کرده‌ است.

مقام‌های آلمان که یکی از بزرگترین میزبان‌های جمعیت‌های مسلمان و یهودی در اتحادیه اروپا هستند در روزهای اخیر ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های گسترده‌ای برای برگزاری تظاهرات در حمایت از فلسطین اعمال کرده‌اند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما