plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸
کد مطلب : ۳۵۱۵۱

مقاومت اسلامی عراق پایگاه آمریکایی عین الاسد را هدف قرار داد

مقاومت اسلامی عراق بار دیگر در حمایت از مرم غزه،بامداد سه شنبه، پایگاه آمریکایی عین الاسد در غرب عراق را هدف قرار داد
مقاومت اسلامی عراق پایگاه آمریکایی عین الاسد را هدف قرار داد
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، شبکه العهد عراق در خبری فوری اعلام کرد که مقاومت اسلامی عراق پایگاه آمریکایی عین الاسد در غرب این کشور را با پهپاد هدف قرار داده است.

این شبکه خبری جزئیات بیشتری از این حمله ارائه نکرد.

روز یکشنبه نیز مقاومت اسلامی عراق اعلام کرده بود که پایگاه اشغالگران آمریکایی در منطقه حریر در استان اربیل واقع در شمال این کشور را با پهپاد هدف قرار داده است.

روز جمعه نیز مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان ما پایگاه آمریکایی «حریر» واقع در شمال عراق را هدف حمله پهپادی قرار دادند.

در این بیانیه آمده است که پایگاه اشغالگران آمریکایی به طور مستقیم مورد اصابت قرار گرفته است.

معاون سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اخیرا اعلام کرد که تعداد حملات به نیروهای آمریکا در عراق و سوریه به تلافی بمباران نوار غزه از سوی اسرائیل به 61 بار رسیده است و واشنگتن به این حملات در صورت ادامه، پاسخ خواهد داد.

سابرینا سینگ معاون سخنگوی وزارت دفاع آمریکا افزود: نیروهای آمریکا در یک ماه اخیر بارها در عراق و سوریه مورد حمله قرار گرفتند. 

مقاومت اسلامی عراق به دنبال حملات رژیم اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه و حمایت واشنگتن از این حملات، به ایالات متحده هشدار داده بود که پایگاه‌های آمریکایی را در منطقه مورد هدف قرار خواهد داد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما