plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۳۵۱۲۲
چهل‌ و چهارمین روز نبرد غزه

تعداد شهدای غزه به بیش از ۱۲ هزار و ۳۰۰ نفر رسید

تداوم بمباران مناطق مسکونی و مراکز درمانی
رژیم صهیونیستی همچنان به بمباران مناطق مسکونی و مراکز درمانی غزه ادامه داده و در پی این حملات تاکنون بیش از ۱۲ هزار و ۳۰۰ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.
تعداد شهدای غزه به بیش از ۱۲ هزار و ۳۰۰ نفر رسید
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، عملیات طوفان الاقصی در حالی وارد چهل‌وچهارمین روز خود شده که رژیم صهیونیستی همچنان با هدف قرار دادن بیمارستان‌ها و مناطق اسکان آوارگان مرتکب جنایت علیه فلسطینی‌ها می‌شود.

بر اساس تازه‌ترین آمارها، از آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون بیش از ۱۲ هزار و ۳۰۰ فلسطینی در غزه به شهادت رسیده‌اند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که در حملات ساعات اخیر ارتش رژیم صهیونیستی به شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه، دست‌کم ۸۰ فلسطینی شهید و ده‌ها نفر هم زخمی شدند.

مدیرکل سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که بیمارستان الشفاء در شهر غزه آب، غذا، برق و سوخت ندارد و تجهیزات پزشکی در این بیمارستان به اتمام رسیده است.

«تدروس آدهانوم» در پیامی در شبکه ایکس نوشت: امروز، سازمان بهداشت جهانی یک هیئت ارزیابی از سازمان ملل به بیمارستان الشفاء در غزه فرستاد. تیم ما گزارش داد که بیمارستان قادر به ادامه فعالیت نیست، چون آب، غذا، برق، تجهیزات پزشکی یا سوخت وجود ندارد و همه چیز تمام شده است.

وی ادامه داد: اعضای تیم ما با توجه به  وضعیت ناگوار بیمارستان و بسیاری از مجروحان و بیماران از جمله نوزادان، درخواست حمایت فوری از آن‌ها را داشته است.

در حملات ساعات گذشته اشغالگران به اردوگاه النصیرات و البریج نیز دست کم ۳۱ فلسطینی به شهادت رسیدند.

جنایات صهیونیست ها در غزه همچنان ادامه دارد. 

انتهای پیام/*
 
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما