plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۳۵۱۰۵

حملات پهپادی و موشکی حزب‌الله به آن سوی حیفا در حمایت از غزه

یکی از اعضای شورای مرکزی حزب‌الله لبنان با تاکید بر تداوم عملیات‌های این حزب در حمایت از مردم غزه تصریح کرد که پهپادهای حزب‌الله به حیفا و آن سوی حیفا رسیدند.
حملات پهپادی و موشکی حزب‌الله به آن سوی حیفا در حمایت از غزه
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز و به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان اظهار کرد: مقاومت با عملیات‌های مستمر در میدان تا زمانی که جنگ ادامه دارد، پیشتاز کمک به غزه است.

قاووق با اشاره به حملات موشکی و پهپادی مقاومت تاکید کرد: مقاومت در لبنان یک جنگ فرسایشی واقعی، سخت، بی‌سابقه و مستمر را تحمیل کرد و عملیات‌هایش را از نظر کمی، کیفی و عمقی گسترش داد و پهپادهای مقاومت به حیفا و آن سوی حیفا رسیدند.

این عضو شورای مرکزی حزب‌ الله لبنان در ادامه گفت: ما با پهپادها، موشک‌ها، خمپاره‌ها و درگیری‌ها ثابت کردیم که هرگز حمایت از غزه را رها نخواهیم کرد و با خون شهدایمان در میدان نوشتیم که با وجود تهدیدها و پیام‌های هر روزه آمریکا، غزه تنها نیست.

او افزود: این پیام‌ها و تهدیدهای آمریکایی تا امروز متوقف نشده و ناوهای هواپیمابر برای اعمال فشار بر مقاومت جهت توقف عملیات‌های آن در جنوب، در دریا حضور دارند و پاسخ مقاومت به تهدیدها، پیام‌ها و ناوهای هواپیمابر آمریکایی در میدان ادامه داشته و عملیات‌ها رو به تشدید هستند.

قاووق ادامه داد: آمریکا در متوقف کردن این عملیات‌ها در حمایت از غزه در لبنان، عراق و یمن شکست خورد و آنها اینچنین به امت، آزادگان و انسان‌های شریف وفادار هستند.

علی دعموش، معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان نیز دولت آمریکا را مسوول کامل اتفاقاتی دانست که برای کودکان و بیماران در بیمارستان‌های غزه در حال وقوع است.

دعموش گفت: دشمن باید بداند که در برابر پایداری و شجاعت مقاومت و ایستادگی و شکیبایی مردم غزه هرگز موفق نخواهد شد به اهداف خود دست یابد، مقاومت در فلسطین ریشه دوانده و هیچ کسی نمی‌تواند آن را ریشه‌کن و یا نابود کند، مردم فلسطین در سرزمین خودش ریشه دارد و هیچ کسی نمی‌تواند آنها را از سرزمینش بیرون کرده و یا جدا کند و به یاری خدا در این درگیری پیروز خواهد شد.

معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در ادامه تاکید کرد: ما در حزب‌الله به حمایت و یاری خود ادامه خواهیم داد و با عملیات‌های مقاومت در طول مرزها به فرسایش دشمن ادامه خواهیم داد و تا زمانی که جنگ علیه غزه و لبنان ادامه یابد، ما هرگز متوقف نخواهیم شد و در پاسخ قاطع و جدی به هر گونه حمله به غیرنظامیان تردید نخواهیم کرد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما