plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۶
کد مطلب : ۳۵۰۳۹

حماس ادعاها درباره مخفی‌شدن در بیمارستان‌ها را رد کرد

«باسم نعیم» از رهبران حماس گفت که ادعاهای آمریکا درباره مخفی‌شدن مقاومت در بیمارستان‌ها، چراغ سبزی به رژیم صهیونیستی برای حمله بیشتر به مراکز درمانی و تخریب بخش بهداشت غزه است.
حماس ادعاها درباره مخفی‌شدن در بیمارستان‌ها را رد کرد
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، در چهلمین روز از تجاوز ارتش صهیونیستی به غزه، اتهام‌زنی‌های بی‌اساس آمریکا و رژیم صهیونیستی به گروه‌های مقاومت در نوار غزه مبنی بر مخفی‌شدن در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، با واکنش تند حماس مواجه شد.

«باسم نعیم» از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بامداد چهارشنبه گفت: «ما اظهارات پنتاگون و کاخ سفید در مورد استفاده حماس از بیمارستان‌ها برای مخفی کردن اسرای دشمن یا مراکز فرماندهی و کنترل را به شدت محکوم و رد می‌کنیم».

نعیم در مصاحبه با شبکه «الجزیره» توضیح داد: «بیانیه‌های آمریکا چراغ سبزی برای هدف قرار دادن بیمارستان‌ها با هدف تخریب بخش بهداشت و فشار بر مردم ما برای آواره کردن آنها از سرزمینشان است».

وی در این‌باره اضافه کرد: «ما مجدداً درخواست خود را از سازمان ملل برای تشکیل کمیته بین‌المللی جهت بررسی همه بیمارستان‌ها برای اثبات نادرستی ادعای صهیونیست‌ها و واشنگتن، تکرار می‌کنیم».

این مقام حماس با بیان اینکه دولت «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا چندین دروغ گفته که همگی آشکار شده‌اند، اظهار داشت: «احتمال وجود تونل‌ها در زیر بیمارستان‌ها، بمباران آنها را توجیه نمی‌کند».

نعیم همچنین افزود: «بیمارستان‌های غزه محل اسکان ۷۰ هزار آواره هستند، بنابراین انجام عملیات نظامی از داخل آنها معقول نیست. اشغالگران اسرائیلی چندین بیمارستان را هدف قرار دادند، نه فقط مجتمع الشفا».

پیش از این نیز «اسامه حمدان» از رهبران حماس خطاب به مردم فلسطین و ملت‌های آزاده گفت این اطمینان را می‌دهیم که حال مقاومت و گردان‌های القسام خوب بوده و کاملا بر اوضاع مسلط هستند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما