plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹
کد مطلب : ۳۵۰۲۶

افزایش آمار شهدای جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه به ۱۱ هزار و ۴۸۰ شهید

تجاوز رژیم اشغالگر صهیونیستی به باریکه غزه بعد از عملیات طوفان الاقصی، درحالی وارد سی و نهمین روز خود شده است که با ادامه حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و کشتار غیرنظامیان، اوضاع بسیار وخیم تر شده است و شمار شهدا و مجروحان همچنان رو به افزایش است.
افزایش آمار شهدای جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه به ۱۱ هزار و ۴۸۰ شهید
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، در سی و نهمین روز پس از عملیات طوفان الاقصی توسط جنبش حماس، نظامیان رژیم صهیونیستی  در انتقام از مقاومت فلسطین، علاوه بر ادامه کشتار خونین ملت بی دفاع فلسطین با بمباران ساختمان های مسکونی و مدارس و مساجد و بیمارستان ها بر سر آنان، از رسیدن کمک های بشردوستانه به دست ملت فلسطین جلوگیری می کند.

در تازه ترین تحولات فلسطین، تلویزیون فلسطین از شهادت 30 فلسطینی و زخمی شدن دهها نفر در بمباران اردوگاه جبالیا در شامگاه دوشنبه و همچنین شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن زخمی شدن چند تن دیگر در حمله جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه شرقی خان یونس خبر داد.

همچنین، منابع خبری از فاجعه جان باختن بیماران بستری دربخش مراقبت های ویژه ببمارستان الشفا غزه به علت نبود سوخت وقطعی برق خبردادند.

در حمله جنگنده های رژیم اشغالگر به دو منزل فلسطینی در بخش شرقی استان خان یونس، 9 نفر شهید و ده ها تن زخمی شدند.

همچنین مقاومت اسلامی در عراق صبح امروز (سه شنبه) از ورود موشک هوشمند کوتاه برد "صارم" به خدمت خبر داد.

از سوی دیگر، دفتر اطلاع رسانی دولتی غزه اعلام کرد که شمار شهدای غزه هر لحظه رو به افزایش است. آمار شهدای غزه در اثر حملات وحشیانه و مستمر رژیم صهیونیستی به غزه تا بامداد سه شنبه به 11480 نفر رسیده است که 4906 نفر آنها کودک و 3100 نفر زن هستند. شمار مجروحان غزه نیز از 28 هزار نفر گذشت. بیش از 3000 نفر نیز در شمار مفقودین زیر آوار هستند.

تعداد شهدای کادر درمان نیز به 198 نفر رسیده است که یک پزشک، یک پرستار و یک امدادگر از جمله شهدا هستند. همچنین 21 نفر از نیروهای دفاع مدنی و 51 خبرنگار هم به شهادت رسیده اند.

ادامه ممانعت رژیم صهیونیستی از رسیدن کمک های بشردوستانه به باریکه غزه به وخامت بیشتر اوضاع در این منطقه دامن زده است تا جائیکه «توماس وایت»، مدیر آژانس آنروا در غزه درباره توقف فعالیت های بشردوستانه ظرف 48 ساعت آینده به دلیل عدم اجازه ورود سوخت به غزه تحت محاصره هشدار داده است.

همزمان با ادامه حملات متجاوز رژیم صهیونیستی به باریکه غزه، کرانه باختری نیز آماج حملات و یورش نظامیان صهیونیست قرار دارد. به گونه ای که در یورش نظامیان صهیونیست به شهر و اردوگاه طولکرم در ساعت های گذشته،‌ 5 نفر به شهادت رسیدند.

گردان های قدس نیز مواضع نظامیان صهیونیستی را نزدیک باشگاه اسب سواری در شمال غرب غزه با راکت هدف قرار دادند.

از سوی دیگر، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از انتشار آمار هلاکت دو نظامی دیگر این رژیم در درگیری های زمینی در شمال غزه خبر داد.

آمار تلفات رژیم صهیونیستی که ارتش رژیم به آن اذعان کرده است: 47 کشته در جنگهای زمینی در داخل غزه از سه شنبه 31 اکتبر، 365 سرباز و افسر و 59 پلیس و 10 نفر از اعضای دستگاه شاباک از 7 اکتبر تا کنون به هلاکت رسیده اند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما