plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
کد مطلب : ۳۵۰۰۳

حمله موشکی و پهپادی مقاومت به پایگاه نظامیان آمریکایی در الشدادی و کونیکو

مقاومت اسلامى عراق در واكنشى سريع به حمله هوایی آمریکا در سوریه، دو پایگاه نظامیان آمریکایی واقع در اشدادی و میدان نفتی کونیکو در شرق سوریه را با جند فروند پهپاد و شلیک 15 موشک هدف قرار داد.
حمله موشکی و پهپادی مقاومت به پایگاه نظامیان آمریکایی در الشدادی و کونیکو
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، مقاومت اسلامی عراق بامداد دوشنبه، پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی «کونیکو» واقع در شرق سوریه را با شلیک 15 موشک هدف قرار داد.

این عملیات که انفجارهای متعددی را به دنبال داشت، در پاسخ به حمله هوایی آمریکایی‌ها در سوریه صورت پذیرفت.

از سوب دیگر منابعی به شبکه المیادین گفته‌اند که مقاومت در دومین حمله پی در پی و در پاسخ به حمله آمریکایی‌ها به شرق سوریه، با سه پهپاد پایگاه نظامیان این کشور در "الشدادی" در استان الحسکه در شمال شرق سوریه را هدف قرار دادند.

منابع آگاه که به نامشان اشاره نشده به المیادین گفته‌اند که حمله پهپادها در الشدادی با موفقیت انجام شد و این بخش دوم از پاسخ به تجاوزگری آمریکا به شهرهای المیادین و البوکمال در شرق سوریه بوده است.

این حملات پهپادی و موشکی مقاومت، در پاسخ به ۲ حمله هوایی ارتش آمریکا به شهرهای المیادین و البوکمال در شرق سوریه انجام می‌شود.

لوید آستین وزیر دفاع آمریکا بامداد امروز به وقت تهران اعلام کرد که ایالات متحده در پاسخ به حملات مقاومت به نیروهای آمریکایی مستقر در عراق و سوریه، مناطقی از شرق سوریه را هدف حمله هوایی قرار داده است.

پیش از این، یک منبع میدانی اعلام کرده بود که پاسخ به حمله هوایی آمریکا به شرق سوریه، سریعا با افزایش حملات مقاومت علیه پایگاه‌های آمریکایی داده خواهد شد.

انتهای پیام/*
 
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما