plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۷
کد مطلب : ۳۵۰۰۱

استقبال حماس از تصمیم اجلاس عربی اسلامی برای رفع محاصره غزه

نماینده جنبش حماس در بیروت گفت که مقاومت فلسطین از تصمیم اجلاس عربی اسلامی ریاض برای رفع محاصره غزه استقبال می‌کند، اما نتایج اجلاس سران عربی و اسلامی عاری از هرگونه ساز و کار جدی و فوری برای توقف کشتار مردم بی‌دفاع غزه بود.
استقبال حماس از تصمیم اجلاس عربی اسلامی برای رفع محاصره غزه
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، «اسامه حمدان» نماینده جنبش حماس در بیروت در گفت‌وگو با شبکه الجزیره تصریح کرد: ماه گذشته که کشتار بیمارستان المعمدانی اتفاق افتاد، جهان حرکتی نشان نداد و عدم مجازات رژیم صهیونیستی به خاطر کشتار بیمارستان معمدانی موجب تشویق هرچه بیشتر این رژیم به ارتکاب جنایت در دیگر بیمارستان‌ها شده است.

وی با بیان اینکه آژانس آنروا وابسته به سازمان ملل به شهادت بسیاری از فلسطینیان در نتیجه بمباران مدارس اذعان کرده است، افزود: تداوم کشتارها تلاشی از سوی صهیونیست‌ها برای پیروز نشان دادن ارتش به اصطلاح شکست ناپذیری است که در هفتم اکتبر شکست خورد.

حمدان ادامه داد: بیمارستان شفا هدفی غیرنظامی است و دشمن صهیونیستی جنگی روانی را به راه انداخته و تلاش می‌کند وانمود کند که این بیمارستان هدفی نظامی است.

نماینده جنبش حماس در بیروت هشدار داد: به دشمن اشغالگر و سران جنایتکار آن می‌گوییم بمباران بیمارستان‌ها جنایتی وحشیانه است که به خاطر آن به دست مبارزان قسام مجازات خواهید شد. نیروهای اشغالگر در هر متر از خاک نوار غزه حرکتی داشته باشند، تلفات جانی و مادی خواهند داشت.

اسامه حمدان همچنین به آمریکا هشدار داد: به آمریکایی‌ها می‌گوییم که تنها افراد خائن و مزدور و پست سوار بر تانک‌های شما به غزه می‌آیند. به دولت آمریکا می‌گوییم که غزه تنها تحت حاکمیت مردمان این منطقه خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به اجلاس روز یکشنبه سران عربی و اسلامی در ریاض گفت: از تصمیم اجلاس عربی اسلامی برای رفع محاصره غزه استقبال می‌کنیم، اما این اجلاس عاری از هرگونه ساز و کار جدی و فوری برای توقف کشتار مردم بی‌دفاع غزه بود.

عضو ارشد جنبش حماس تأکید کرد، رژیم اسرائیل تهدید حقیقی برای بشریت و امنیت و صلح جهانی و منطقه است. ملت‌های جهان در کنار ملت فلسطین و حق ایستاده و دشمن صهیونیست را که نماینده تروریسم و نازیسم جدید است، محکوم کردند.

وی در پایان این گفت‌وگو، ملت‌های آزاده جهان را به تشدید تحرکات خود و همبستگی هرچه بیشتر با ملت فلسطین برای اعمال فشار بر دولت‌های خود فراخوانده است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما