plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
کد مطلب : ۳۴۹۹۲
ساعت 11 صبح دوشنبه 22 آبان ماه به صورت سراسری

تجمع کادر درمانی بیمارستان‌های کشور در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه برگزار می‌شود

تجمع سراسری با رعایت اصل تداوم خدمات درمانی به مراجعین خواهد بود
تجمع سراسری کادر درمانی بیمارستانهای کشور در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین در غزه، فردا و به صورت سراسری و در تهران در بیمارستان لقمان حکیم برگزار می شود.
عکس آرشیوی‌ست
عکس آرشیوی‌ست
به گزارش سرویس سلامت ایصال نیوز، این تجمع با محوریت ریاست و معاونت فرهنگی بیمارستانها و با همراهی معاونت های درمان و فرهنگی و دانشجویی و همچنین بسیج جامعه پزشکی ساعت 11 صبح دوشنبه 22 آبان ماه با رعایت ادامه خدمات درمانی به بیماران و مراجعین بیمارستانها، برگزار می شود.

متاسفانه در ادامه جنایات رژیم ظالم صهیونیستی بیمارستان شفا که مامن مددجویان و بیماران و همچنین  افراد غیرنظامی، کودکان و نوزادان و پناهجویان بوده است مورد تعرض و حمله بی رحمانه قرار گرفته و منجر به شهید و مجروح شدن تعدادزیادی از مردم مظلوم غزه شده است.

در چند روز گذشته جنایات بی سابقه نظامیان این رژیم جعلی و کودک کش، بر بیمارستان ها، کادر درمانی و آمبولانس ها تمرکز یافته که این بر خلاف تمامی تعهدات بین المللی و انسانی حتی در عرصه جنگ می باشد. گزارشگران بین المللی از کشته شدن نزدیک به دویست نفر از کادر درمانی و هدف قرار گرفته شدن ده ها آمبولانس خبر می دهند .

متاسفانه بیمارستان های شفا، نصر، رنتیسی، قدس و اندونزی برای ارتش وحشی و جنایت پیشه اسرائیلی به اهداف نظامی تبدیل شده اند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما