plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۳۴۹۳۱

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به زینبیه دمشق

وزارت دفاع سوریه چهارشنبه شب در بیانیه‌ای ضمن تأیید حمله هوایی رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق اعلام کرد که حمله امشب صهیونیست‌ها تلفات جانی نداشته است. جنگنده های آمریکایی نیز دیشب یک انبار تسلیحات در شرق سوریه را هدف قرار دادند.
حمله هوایی رژیم صهیونیستی به زینبیه دمشق
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، همزمان با تشدید جنگ غزه و افزایش حملات محور مقاومت علیه مراکز نظامی صهیونیستی و آمریکایی، رژیم صهیونیستی دیشب منطقه السیده زینب در حومه دمشق را بمباران کرد.

وزارت دفاع سوریه ضمن تأیید این حمله هوایی اعلام کرد که دشمن اسرائیلی از سمت بلعلبک لبنان، برخی از مناطق نظامی در حومه دمشق را هدف قرار داده است.

خبرگزاری دولتی سوریه (سانا) به نقل از یک منبع نظامی سوری اعلام کرد: حدود ساعت ۲۲:۵۰ به وقت محلی، دشمن اسرائیلی از سمت بعلبک (لبنان) حمله هوایی انجام داد و برخی مراکز در منطقه جنوب را هدف قرار داد که منجر به خسارات مادی شد.

سانا پیشتر با تأیید حمله رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق اعلام کرد که پدافند هوایی ارتش سوریه با موشک‌های صهیونیستی در اطراف دمشق مقابله و بیشتر آنها را منهدم کرده است.
منابع خبری پیش از این از شنیده شدن صدای سه انفجار مهیب در اطراف دمشق خبر داده بودند.

ساعتی قبل از این حمله هوایی اسرائیل، وزیر دفاع آمریکا نیز از حمله جنگنده های آمریکایی به یک انبار تسلیحات در شرق سوریه خبر داده بود.

تجاوزهای هوایی رژیم اسرائیل در حالی است که دولت سوریه بارها با ارسال نامه به سازمان ملل متحد و شورای امنیت سازمان ملل این حملات را محکوم و خواستار توقف آن شده است.

رژیم صهیونیستی در سال های اخیر بارها به دمشق و مناطق مختلف سوریه حمله هوایی کرده که با رهگیری به موقع پدافند هوایی دمشق در بیشتر مواقع، این حملات دفع شده است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما