plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
کد مطلب : ۳۴۹۲۶
در بازدید از چهاردهمین نمایشگاه فناوری نانو

معاون آموزشی وزارت بهداشت: 200 محصول در حوزه سلامت با فناوری نانو تولید می شوند

ایران جزء ۱۰ کشور برتر دنیا در حوزه فناوری نانو است
معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: 350 شرکت در حوزه فناوری نانو فعالیت دارند که ۲۰ درصد آنها مربوط به حوزه سلامت است و در حال حاضر، بیش از ۲۰۰ محصول سلامت محور با فناوری نانو تولید می‌شوند.
معاون آموزشی وزارت بهداشت: 200 محصول در حوزه سلامت با فناوری نانو تولید می شوند
به گزارش سرویس سلامت ایصال نیوز، دکتر ابوالفضل باقری‌ فرد در بازدید از چهاردهمین نمایشگاه فناوری نانو (ایرانانو 1402) با اشاره به کیفیت و کمیت محصولات تولیده شده در کشور با استفاده از فناوری نانو، افزود: کاربرد فناوری نانو در تولید محصولات دانش بنیان سبب تاثیرپذیری بیشتر و کاهش عوارض آن می‌شود و این محصولات با نمونه های خارجی،  قابل رقابت هستند.

وی با بیان اینکه ایران جزء ۱۰ کشور برتر دنیا در حوزه فناوری نانو است، ضمن امیدواری نسبت به ارتقای جایگاه کشورمان در سطح بین الملل، گفت: رشته فناوری نانو پزشکی و فناوری نانودارویی در بیش از ۱۵ دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری تدریس می‌شود.

معاون وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: خوشبختانه در همه زمینه ‌ها از صنعت تا پزشکی و در همه رده‌ ها از گروه دانش‌ آموزی تا دانشجویی، شاهد تولید محصولات با کیفیت و کاربردی با استفاده از این فناوری هستیم؛ از سوی دیگر در سالهای اخیر، جایگاه فناوری نانو در کشور توسعه یافته است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما