plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۳۴۸۹۴
شوک طوفان زرد به آسیا

سپاهان ایران 9 - 0 آلمالیق ازبکستان

جبران شوک AFC با 9 گل بی نقص
سپاهان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا، با نتیجه ۹ بر صفر آلمالیق ازبکستان را در ورزشگاه آزادی شکست داد تا شوک AFC را به این شکل جبران کند.روزنامه سعودی‌اسپورت به پیروزی پر گل سپاهان در دیدار برابر آلمالیق واکنش نشان داد.
سپاهان ایران 9 - 0 آلمالیق ازبکستان
به گزارش سرویس ورزشی ایصال نیوز، از ساعت ۲۱:۳۰ شامگاه دوشنبه - ۱۵ آبان ۱۴۰۲ و در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال سپاهان ایران در استادیوم آزادی تهران به مصاف آلمالیق ازبکستان رفت که با نتیجه عجیب ۹ بر صفر مهمان خود را به سنگین‌ترین شکل ممکن شکست داد تا با این پیروزی باشکوه شوک AFC را که به تازگی این تیم را با حکم انضباطی بازنده کرده بود، جبران کند.

گل‌ها: فرشاد احمدزاده (دقیقه ۸)، رضا اسدی (دقیقه ۵۹)، محمدجواد حسین‌نژاد (دقیقه ۶۰ و ۹۳)، محمد قربانی (دقیقه ۶۲)، رامین رضاییان (دقیقه ۷۱)، عیسی آل‌کثیر (دقیقه ۷۹ و ۸۷) و شهریار مغانلو (دقیقه ۸۲)

زردپوشان اصفهان در این بازی که در ورزشگاه آزادی برگزار شد توانستند با ۹ گل حریفشان را در هم بکوبند تا با هفت امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی گروه قرار بگیرند و با توجه به شکست الاتحاد برابر نیروی هوایی شانس خود را برای صعود افزایش دهند.

تیتر جالب روزنامه عربستانی پس از شب باشکوه سپاهان در آزادی

روزنامه سعودی‌اسپورت به پیروزی پر گل سپاهان در دیدار برابر آلمالیق واکنش نشان داد.

این روزنامه تیتر جالبی را بعد از پیروزی پر گل سپاهان انتخاب کرد و نوشت: «امتیازهایی که از سپاهان کم و به الاتحاد داده شدند باعث فوران خشم نماینده ایران شدند تا دروازه آلمالیق را ۹ بار باز کند.»

سعودی‌اسپورت در ادامه نوشت: «سپاهان در دیدار برابر آلمالیق پیروزی قاطع و پر گلی را به دست آورد و با ۹ گل بازی را به سود خود به پایان رساند. سپاهان در نیمه اول یک گل به ثمر رساند اما در نیمه دوم هشت بار دیگر دروازه حریف را باز کرد. این پیروزی قاطعانه بعد از جریمه سنگین سپاهان از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به دست آمد.»

در این گروه الاتحاد با ۹ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های سپاهان و نیروی هوایی هم هفت‌امتیازی‌اند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما