plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴
کد مطلب : ۳۴۷۶

حمله خمپاره ای تروریست‌ها به پایگاه حمیمیم در سوریه

خبرگزاری رسمی سوریه گزارش داد گروه های تروریستی امروز (دوشنبه) با خمپاره پایگاه نظامی حمیمیم واقع در حومه شهر لاذقیه در شمال غرب سوریه را مورد هدف قرار دادند.روسیه هم خبر حمله به پایگاه بزرگ نظامی حمیمیم که هواپیماها و نیروهای نظامی روسیه در آن مستقر شده اند را تایید کرد.
حمله خمپاره ای تروریست‌ها به پایگاه حمیمیم در سوریه
به گزارش ایصال نیوز به نقل از سانا سوریه، یک مقام نظامی سوریه امروز دوشنبه اعلام کرد، تعدادی از گروه های تروریستی با خمپاره پایگاه نظامی حمیمیم در حومه لاذقیه را مورد هدف قرار دادند.
این منبع نظامی تصریح کرد: امروز در ساعت سه و نیم گروه های تروریستی چندین خمپاره به سمت پایگاه هوایی حمیمیم شلیک کرده که خمپاره ها در محیط و اطراف این پایگاه سقوط کردند و منجر به ورود خسارات مادی و تلفات انسانی شده است.
به گفته منابع خبری در پی این حادثه تروریستی تعدادی از افراد حاضر در پایگاه مجروح شدند.
تروریست ها تاکنون بارها با پهپاد و خمپاره با استفاده از مناطق اشغالی ادلب در شمال غرب سوریه پایگاه حمیمیم را مورد حمله قرار داده که با پاسخ نیروهای روسی مستقر در آن با ناکامی مواجه شده اند.
ارتش سوریه هم در پاسخ به این اقدامات امروز اعلام کرد که تروریست های مورد حمایت ترکیه با هدف قرار دادن غیرنظامیان در مناطق "کاهش تنش" پایبندی خود را به آتش بس زیرپا گذاشته و نیروهای مسلح سوریه قصد دارند عملیات آزادسازی ادلب را از سر بگیرند.
فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح امروز تاکید کرده است که گروه های تروریستی مسلح مورد حمایت ترکیه تعهد به آتش بس را رد کرده و چندین بار به غیرنظامیان در مناطق آمن حمله کردند. فرماندهی کل ارتش افزود: ارتش به تجاوزات تروریست ها واکنش نشان می دهد و عملیات نظامی علیه گروه های تروریستی مخالف آتش بس را از سر می گیرد.  
انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما