plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
کد مطلب : ۳۴۶۴۰

هنیه خطاب به حکام عرب: چقدر باید خون بریزد تا خشمگین شوید؟!

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس خطاب به برخی حاکمان عرب و جهان اسلام گفت که چقدر باید خون بریزد و کشتار شود تا به‌خاطر خدا خشمگین شوید و یک گام تاریخی بردارید؟!
هنیه خطاب به حکام عرب: چقدر باید خون بریزد تا خشمگین شوید؟!
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، اسماعیل هنیه رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی حماس شامگاه دوشنبه در پیامی مکتوب در واکنش به تشدید جنایت‌های اشغالگران صهونیست علیه مردم غزه اظهار داشت که این جنایتکاران تفاوتی میان میان هیچ کسی در غزه قائل نیستند و اعم از زن و کودک و سالخورده را قتل عام می‌کنند.

وی افزود که اشغالگران با این جنایت‌ها «صفحه ننگین و شرم آوری را در تاریخ مالامال از خونریزی خود به ثبت رساندند».

هنیه تأکید کرد که مجاهدان مقاومت فلسطین خواب و امنیت را از اشغالگران خواهند گرفت و هر اندازه هم طول بکشد اما اجازه نخواهند داد آن‌ها احساس امنیت کنند تا این که ملت ما و فرزندان ما در امنیت، ازادی و حاکمیت بر سرزمین خود زندگی کنند.

رهبر حماس با انتقاد از بی‌تحرکی کشورهای عربی و اسلامی خطاب به رهبران این کشورها گفت: «ای رهبران کشورهای عربی و اسلامی! چه اندازه نیاز دارید که خون ریخته شود و کشتار صورت گیرد تا به خاطر خدا خونتان به جوش آید و موضعی تاریخی در مقابل قتل عام کودکان، زنان و سالخوردان غزه اتخاذ کنید».

اسماعیل هنیه همچنین تاکید کرد که «به غربِ مدعی حقوق بشر اما شریک در قتل عام و ریختن ملت‌مان می‌گویم که با مواضع خود در حمایت از جنگ نسل کشی در غزه برای همیشه از انسانیت سقوط کردید و دیواری میان خود و ملت‌های عربی و اسلامی ایجاد کردید که تا ابد الدهر فرو نخواهد ریخت».

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما