plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۳۴۵۴۸

اتهام‌زنی بی‌پایه و اساس مقام ارشد انگلیس علیه ایران

«کن مک کالوم» رئیس سرویس اطلاعات داخلی بریتانیا موسوم به MI۵ در نشستی مدعی شد که همزمان با افزایش درگیری ها در خاورمیانه سطح تهدیدات از جانب تهران تشدید شده است.
اتهام‌زنی بی‌پایه و اساس مقام ارشد انگلیس علیه ایران
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، تارنمای روزنامه تلگراف نوشت: مک کالوم در نشستی در کالیفرنیا آمریکا مدعی افزایش تهدیدات تروریستی در خاک این کشور از سوی ایران در پی جنگ میان حماس و اسرائیل شد.

رئیس این سرویس امنیتی برای نخستین بار در یک نشست امنیتی بی سابقه که در آن روسای اطلاعاتی آمریکا، کانادا، استرالیا و نیوزلند نیز حضور داشتند، این ادعاها را مطرح کرد.

وی با طرح این ادعا که حملات غافلگیرانه علیه اسرائیل می تواند خطر جنایات تروریستی در بریتانیا را افزایش دهد، نگرانی‌هایی را نسبت به افزایش تهدیدات از جانب ایران مطرح کرد.

این مقام اطلاعاتی انگلیسی با طرح این ادعا که تهدید از جانب تهران شدید بوده، مدعی شد که این تهدیدات ممکن است در پی تشدید بحران در خاورمیانه به شیوه های جدید ظهور کند.

وی در ادامه بدون ارائه هیچ مدرک و شواهدی اضافه کرد: بدیهی است که ما از مدتها پیش نگران تهدیدات ایران در خاک بریتانیا بوده ایم، اما در ۱۸ ماه گذشته این تهدیدات وارد مرحله شدیدی شده است.ا یر نا 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما