plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
کد مطلب : ۳۴۴۸۰
در مراسم «منادیان الاقصی» یادواره شهدای خبرنگار فلسطینی

وزیر فرهنگ: در کنار مقاومت فلسطین هستیم و اجتماع مسلمین به زودی در بیت المقدس صورت می گیرد

مردم رسانه داوطلب در اطلاع رسانی مظلومیت فلسطین هستند
محمدمهدی اسماعیلی با تأکید بر اینکه دشمن صهیونیستی حیثیت سیاسی خود را از دست داده است، گفت: ما امروز اعلام می‌کنیم در کنار مقاومت فلسطین هستیم و داغدار کودکان غزه هستیم و برقراری اجتماع مسلمین به زودی در سرزمین مقدس بیت المقدس عزیز صورت می گیرد.
وزیر فرهنگ: در کنار مقاومت فلسطین هستیم و اجتماع مسلمین به زودی در بیت المقدس صورت می گیرد
به گزارش سرویس سیاسی ایصال نیوز، مراسم «منادیان الاقصی» یادواره شهدای خبرنگار فلسطینی در نبرد اخیر غزه، امروز (شنبه ۲۲ مهرماه) ساعت ۱۰ صبح با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماری از نمایندگان جنبش مقاومت فلسطین و سفرای کشورهای اسلامی در محل خبرگزاری قدس برگزار شد.

محمدمهدی اسماعیلی در این یادواره با اشاره به تحولات میدانی در نبرد غزه با بیان این مطلب که اکنون در کنار جنگ میدانی و نظامی با جنگ روایتی مواجه هستیم، افزود: آغاز اشغال فلسطین سابقه بیش از یکصد سال دارد.

وی ادامه داد: عزالدین قسام مربوط به دهه ۳۰ میلادی است و امروز این گردان ها این اسم را با افتخار نصب کرده اند و علیه دشمن صهیونیستی افتخار آفرینی می‌کنند.

اسماعیلی تصریح کرد: آن ها با قتل کشتار و تجاوز و اشغال ۷۵ سال را طی کردند اما امروز رژیم صهیونیستی در حضیض ذلت قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه، دوره سلطه رسانه های غربی به پایان رسیده است، ادامه داد: دشمن صهیونیستی هم حیثیت سیاسی خود را از دست داده و هم به واسطه خبرنگاران و رسانه ها حیثیت اجتماعی و فرهنگی خود را نیز از دست داده است.

وزیر فرهنگ تصریح کرد: ما امروز اعلام می‌کنیم در کنار مقاومت فلسطین هستیم و داغدار کودکان غزه هستیم و برقراری اجتماع مسلمین به زودی در سرزمین مقدس بیت المقدس عزیز صورت می گیرد.

مردم رسانه داوطلب در اطلاع رسانی مظلومیت فلسطین هستند

اسماعیلی همچنین در حاشیه این همایش در جمع خبرنگاران با تاکید بر نقش رسانه ها در اعلام مظلومیت مردم فلسطین، گفت: امروز خیلی از افراد در صحنه رسانه حضور دارند و در کنار خبرنگاران و اصحاب رسانه، مردم به عنوان خبرنگار افتخاری آماده این حضور هستند.

وی در عین حال تصریح کرد: ما در وزارت فرهنگ تلاش می کنیم با ایجاد تشکل های خبری نسبت به این امر اهتمام داشته باشیم.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما