plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶
کد مطلب : ۳۴۴۵۱
در اختتامیه دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی: جبهه مقاومت تا نابودی رژیم اشغالگر قدس آرام نخواهد نشست

مظلومیت و فشارها و سختی‌ها را تحمل می‌کنیم
نماینده ولی فقیه در سپاه در اختتامیه دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان اظهار کرد:‌ ما این پیام را به نیروهای اشغالگر قدس می دهیم که والله تا نابودی کامل شما، انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت هرگز آرام نخواهد نشست.
حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی: جبهه مقاومت تا نابودی رژیم اشغالگر قدس آرام نخواهد نشست
به گزارش سرویس سیاسی ایصال نیوز از سپاه، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی‌ صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در اختتامیه دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان با بیان اینکه خدا را شاکریم ما را میهمان شهدا کرد گفت: در این گونه مجالس احساس مهمانی داشته باشید برای میزبانی که خود مهمان خدا است.

وی با بیان اینکه این مجلس برای آن است که از شهدا کسب حیات کنیم گفت: شهید فقط زنده نیست فقط حیات ندارد بلکه زنده‌کننده و حیات‌بخش است.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه شهادت والاترین هدیه الهی و مزد جهاد است که به برترین بندگان خدا اعطا می‌شود افزود: خداوند متعال در قبال حیات مادی که شهید در راه دین می‌دهد به او حیات طیبه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه شهید به هدف خلقت رسیده است گفت: منطق شهادت در قرآن کریم منطق شاید و پیروزی و منطق حیات و به مقصد رسیدن است.

 حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی با بیان اینکه شهدا به ما جامانده‌ها می‌گویند اگر با خدا باشید و در مسیر دین و حقیقت حرکت کنید از هیچ قدرتی ترسی نخواهید داشت افزود: مجلس شهدا مجلس کسب حیات و میثاق وفاداری است تا در این مسیر پیش رویم.

وی بزرگترین پرچمدار جهاد تبیین را خون شهید دانست و افزود: شهدا برای اینکه دین خدا آسیبی نبیند از همه هستی خود گذشتند، منطق شهید منطق مکتب اباعبدالله(ع)، منطق پیروزی و هیات من‌الذله و منطق آن جوان فلسطینی است که با مظلومیت اما مقتدر ایستاده تا رژیم ظلم را نابود کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه شهدا نیازی به این جلسات ندارد بلکه این ما هستیم که به حضور در این جلسات برای زنده کردن روح خود نیاز داریم اظهار کرد: این شهدا بودند که مرحله اول عاشورا را در این کشور آفریدند که باید همواره دعا کنیم وارثان خوبی برای آنها باشیم.

وی با بیان اینکه در صراط مستقیم بودن مهم است اما در این مسیر ماندن سخن است که مطالبه شهید از مردم نیز ماندن در این راه و روش است افزود: ما مظلومیت و فشارها و سختی‌ها را تحمل می‌کنیم اما این انقلاب که بسترساز ظهور امام زمان(عج) است را رها نخواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی تصریح کرد: ما نه اهل مدینه هستیم و نه اهل کوفه، ما اهل انقلاب اسلامی هستیم، فشارها را تحمل می‌کنیم اما دست از یاری انقلاب برای ظهور مهدی موعود نمی‌کشیم.

وی با تاکید بر لزوم توجه به خانواده شهدا و توجه به فداکاری‌ها و ایثارگری‌های این خانواده‌های معزز گفت: شهدا رفتند اما خانواده آنها ماندند با تمام سختی‌ها، این خانواده‌ها بسیار عظیم و بزرگ هستند و باید قدردان آنها بود.

وی با بیان اینکه ما در جبهه مقاومت پیروزی‌های بزرگی را به دست آوردیم و استکبار امروز اعتراف کرده که انقلاب اسلامی مرگ تدریجی آنها را رقم زده است تاکید کرد: مرگ رژیم اشغالگر نزدیک است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی با اشاره به اینکه دشمن توان مقابله با نظامیان و جبهه مقاومت را ندارد و بمب‌ها را بر سر مردم  مظلوم غزه می‌ریزد اظهار کرد:‌ما این پیام را به نیروهای اشغالگر قدس می دهیم که والله تا نابودی کامل شما انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت هرگز آرام نخواهد نشست.

وی  با بیان اینکه این طوفان و موج بلندی که به برکت شهدا آغاز شده جز با نابودی جبهه کفر و استکبار آرام نمی‌یابد اظهار کرد: برداران عزیزمان در قدس به ساکنان اسرائیلی گفتند خانه‌های خود را بفروشید و بروید که از دست می‌رود، اما نگرفتید و نفهمیدید و حالا این طوفان و موج بلندتی که به برکت شهدا آغاز شده است جز با نابودی استکبار پایان نمی‌پذیرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در ادامه یادی از شهید همدانی و فرماندهی مقتدرانه او در مواجهه با دشمن کرد و گفت: اگر شهید همدانی به عنوان یک فرمانده موفق در جبهه و جنگ ظاهر شد جز خصوصیات ذاتی خود، ناشی از وجود رزمندگان فداکاری بود که گوش به فرمان فرامین او بودند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران از رشادت و از خودگذشتگی همسران شهدا یاد کرد و با بیان اینکه تبلور شهیدان بزرگی چون همدانی و چیت‌سازیان به خاطر بانوان فداکار این خطه بود اظهار کرد:‌ وجود ۲ هزار و ۷۶۸ شهید بسیجی در استان، یک‌هزار و ۷۴ شهید دانش‌آموز، ۱۷۰ شهید ورزشکار، ۱۵۰ شهید دانشجو، شهدای روحانیت، شهدای اصناف و سایر اقشار نشان از پیشگامی همدان در دفاع از وطن دارد.

وی ضمن بیان اینکه همدان اولین استانی بود که به برکت مدیریت فوق‌العاده آیت الله موسوی همدانی روحانیت را سازماندهی شده به جبهه اعزام کرد اظهار کرد: جوانان، نوجوانان و دانش‌آموزان باید این شهدا را الگوی زندگی خود قرار دهند نه الگوهای غربی را.

وی با تاکید بر اینکه این امت نسبت به ولایت وفادار است افزود: ما وعده می‌دهیم، نخواهیم گذاشت دوباره عاشورا تکرار شود و فرزندان رسول خدا به شهادت برسند، اگر امروز رهبر ما با قدرت بر سر دشمنان فریاد می‌زند و وعده پیروزی می‌دهد به برکت جوانان و نوجوانان مجاهد و دیندار و انقلابی است.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه پیمان می‌بندیم مانند یاران امام حسین(ع) تا لحظه آخر ایستادگی کنیم و تا ظهور مهدی(عج) کوتاه نیاییم گفت: ما قدس را آزاد می‌کنیم و نابودی استکبار را جشن می‌گیریم.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما