plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲
کد مطلب : ۳۴۴۳۱

کاهش قیمت سکه و طلا در بازار

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، ضمن اشاره به بازگشت آرامش به بازار ارز در داخل و نزولی شدن روند قیمت‌ی آن، از کاهش قیمت سکه و طلا در بازار امروز (سه‌شنبه) نسبت به روز گذشته خبر داد و اعلام کرد که سکه تمام یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۶۵ هزار تومان ریزش قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرده است.
کاهش قیمت سکه و طلا در بازار
به گزارش سرویس اقتصادی ایصال نیوز، نادر بذرافشان اظهار کرد: با تغییر شرایطی که روزهای اخیر در بازارهای جهانی ایجاد شد و خبرهای سیاسی- اقتصادی منجر به صعودی شدن قیمت طلا در بازارهای جهانی و نرخ ارز و البته سکه و طلا در بازارهای داخلی شد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران تاکید کرد: علیرغم افزایش ۲۸ دلاری هر اونس طلا در بازارهای جهانی اما از پایان روز گذشته، مجدد آرامش به بازار بازگشته و در معاملات امروز (سه‌شنبه) بازار سکه و طلا نسبت به روز گذشته کاهش قیمت‌ها را تجربه کرده است. ؛ به گونه‌ای که نسبت به روز گذشته هر قطعه سکه تمام طرح جدید با یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان کاهش، سکه تمام طرح قدیم ۸۰۰ هزار تومان، نیم سکه حدود ۶۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳۰۰ هزار تومان و سکه‌های یک گرمی بانک مرکزی نیز ۲۰۰ هزار تومان کاهش بها داشته است.

وی افزود: هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز در بازار امروز ۶۵ هزار تومان نسبت به روز گذشته ارزان‌تر معامله شد. حباب سکه نیز که روز گذشته مرز شش میلیون تومان را هم رد کرد و به شش میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید، در بازار امروز مجدد کمی تخلیه شد و رقم حدود پنج میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را ثبت کرده است.

بذرافشان تصریح کرد: علیرغم خبرهای سیاسی خاورمیانه و تغییرات نرخ ارز در داخل که بازار سکه و طلا را هم نسبت به هفته گذشته صعودی کرد اما خوشبختانه، التهاب در بازار ایجاد نکرد. پس از شش ماه رکود در بازار سکه و طلا، در حال حاضر نیز بازار روال عادی خود را طی می‌کند و تقاضای کاذبی در بازار داخل ایجاد نشد.ایسنا 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما