plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
کد مطلب : ۳۴۴۱۸

شهادت سه خبرنگار فلسطینی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منازل غزه

-منابع خبری فلسطینی بامداد سه‌شنبه از شهادت ۵ غیر نظامی از جمله سه خبرنگار در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ساختمان‌های مسکونی در غزه خبر دادند.
شهادت سه خبرنگار فلسطینی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منازل غزه
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز و به نقل از خبرگزاری "سما" فلسطین، این افراد در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ساختمان موسوم به "حَجّی" در غرب شهر غزه به شهادت رسیدند.

از جمله این خبرنگاران می‌توان به شهید سعید الطویل و "هشام النواجحه" اشاره کرد که در حمله صهیونیست‌ها به ساختمان خبرنگاران در غرب شهر غزه به شهادت رسیدند.

«محمد صبح» نیز سومین خبرنگاری است که در این حمله شهید شده است.

رژیم صهیونیستی عامدانه ساختمان خبرنگاران در غزه را هدف قرار داده تا مانع از پوشش وقایع و جنایت‌هایی شود که این رژیم در این شهر به آن دست می‌زند.

این نخستین باری نیست که رژیم صهیونیستی اقدام به قتل خبرنگاران و روزنامه‌نگاران می‌کند، ۱۱ می ۲۰۲۲ نیز «شیرین ابوعاقله» خبرنگار شبکه خبری الجزیره قطر به ضرب گلوله نظامیان صهیونیستی و به هنگامی که در حال پوشش صحنه یورش اشغالگران به اردوگاه جنین بودند به شهادت رسید.

ابوعاقله خبرنگار شبکه عرب زبان الجزیره زمانی که به شهادت رسید، به یک جلیقه ضد گلوله و یک کلاه ایمنی خبرنگاری مجهز بود، هیچ رزمنده فلسطینی نزدیک این خبرنگار نبود و سربازان «صهیونیستی» در فاصله حدود ۲۰۰ متری وی مستقر بودند در حالی که صهیونیست ها مدعی شدند که وی با «شلیک اشتباه» کشته شد.

شهادت این سه خبرنگار نخستین مورد در پرونده سیاه رژیم صهیونیستی در قتل و کشتار خبرنگاران و روزنامه‌نگاران نیست، زیرا براساس گزارش رسانه‌های فلسطینی، این رژیم از سال ۲۰۰۰ و آغاز انتفاضه دوم مردم فلسطین تاکنون، ۴۵ روزنامه‌نگار را به قتل رسانده است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما