plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۶
کد مطلب : ۳۴۲۱۴

خاندوزی: بسیج باید در اقتصاد میدان‌دار باشد

وزیر اقتصاد گفت: علاوه بر اینکه مردم و بسیج باید نقش بهره‌بردار را در فعالیت اقتصادی داشته باشند، در لایه بالاتر باید میدان‌دار باشند.
خاندوزی: بسیج باید در اقتصاد میدان‌دار باشد
به گزارش سرویس اقتصادی ایصال نیوز، سید احسان خاندوزی در مراسم امضای تفاهمنامه سازمان بسیج مستضعفین و وزارت اقتصاد با هدف ظرفیت سازی و مردمی‌سازی فعالیت‌های اقتصادی اظهار کرد: در آستانه هفته دفاع مقدس امیدواریم بتوانیم سازمان‌های رسمی را با تراز بسیج به عنوان یک مجموعه مردمی همسو کنیم.

وی افزود: اگر بخواهیم الگوی حکمرانی انقلاب اسلامی را که وجه تمایز آن مردمی بودن است پیاده سازی کنیم باید ارتباط بیشتری با مردم داشته باشیم.

خاندوزی تاکید کرد: علاوه بر اینکه مردم باید نقش بهره‌بردار را در فعالیت اقتصادی داشته باشند، در لایه بالاتر باید میدان‌دار باشند. یعنی از ظرفیت‌های مردم در اتخاذ تصمیم و اجرایی کردن سیاست‌ها استفاده کنیم.

وی برون‌سپاری کارهای اجرایی را ضروری دانست و افزود: برون‌سپاری می‌تواند تصمیم سیاستگذار را کم خطاتر کند و ضعف‌های نظام اداری را از بین ببرد. در مرحله پایش و نظارت نیز زمینه را برای توسعه نقش مدیریت و رهبری فراهم می‌کند.

وزیر اقتصاد تصریح کرد: باید از ظرفیت بسیج در زمینه‌های مختلف همچون مالیات، گمرک، بیمه و امثالهم و انتقال علم و تجربه استفاده کنیم تا بازیگران اقتصاد مقاومتی غنی‌تر و توانمندتر شوند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما