plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵
کد مطلب : ۳۴۱۹۸

تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا در دوحه قطر انجام شد

نور نیوز نوشت: دو نفر از زندانیان آزاد شده ایرانی به نام‌های «مهرداد معین انصاری» و «رضا سرهنگ‌پور» وارد دوحه پایتخت قطر شدند.
تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا در دوحه قطر انجام شد
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، نور نیوز بعدازظهر امروز دوشنبه نوشت: دو نفر از زندانیان آزاد شده ایرانی به نام‌های «مهرداد معین انصاری» و «رضا سرهنگ‌پور» وارد دوحه پایتخت قطر شدند.

دو نفر از پنج زندانی آزاد شده ایرانی به نام‌های «مهرداد معین انصاری» و «رضا سرهنگ‌پور» که در جریان مبادله زندانیان ایرانی و آمریکایی آزاد شدند و قصد سفر به ایران داشتند، بر اساس برنامه از پیش تعیین شده، وارد دوحه پایتخت قطر شدند.

هم زمان سه زندانی ایرانی دیگر نیز که ساکن آمریکا بودند، آزاد شدند و هواپیمای قطری حامل ۵ زندانی آمریکایی هم تهران را به مقصد دوحه ترک کرد.

گفتنی است، ساعتی بعد شبکه الجزیره از انجام عملیات تبادل زندانیان میان آمریکا و ایران در دوحه با وساطت دولت قطر پس از آزاد شدن دارایی های ایران در کره جنوبی و انتقال به بانک ها در قطر، خبر داد.

 همزمان با انتشار خبرهایی مبنی بر دو زندانی ایرانی به دوحه برای سفر به تهران، خبرگزاری رویترز نیز نوشت هواپیمای قطری حامل پنج زندانی آمریکایی، تهران را به مقصد دوحه ترک کرد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما