plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
کد مطلب : ۳۴۱۰۰

بازداشت یکی از رهبران جهاد اسلامی و چند فلسطینی دیگر

منابع خبری روز پنجشنبه از بازداشت شیخ سعید نخله از رهبران جنبش جهاد اسلامی به همراه چند فلسطینی دیگر توسط ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.
بازداشت یکی از رهبران جهاد اسلامی و چند فلسطینی دیگر
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، به نقل از فلسطین‌الیوم، نیروهای رژیم صهیونیستی بامداد امروز با یورش به اردوگاه«الجلزون» در شمال رام الله «شیخ سعید نخله» یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین را بازداشت کردند.

نیروهای اشغالگر صهیونیست همچنین دو جوان فلسطینی به نام‌های «نشمی»و «لؤی» ابورحمه در منطقه بلعین واقع در غرب رام‌الله را بازداشت کردند.

منابع خبری همچنین اعلام کردند که صهیونیست‌ها در جریان یورش به اردوگاه جلزون در شمال رام الله عنان صافی، اسیر آزاده فلسطینی را بار دیگر بازداشت کردند.

همچنین سازمان اسرای فلسطینی اعلام کرد که نیروهای اشغالگر صهیونیستی بامداد امروز ۱۳ شهروند فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی را بازداشت کردند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط سختی را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌ها تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما