plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵
کد مطلب : ۳۴۰۸۴

سخنگوی حماس: مقاومت اجازه نمی‌دهد جنایت عریان کردن زنان فلسطینی در الخلیل بی‌پاسخ بماند

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: اشغالگران از گسترش عملیات‌های انقلابی مقاومت قهرمان در کرانه باختری عاجزند, نظامیان صهیونیست هزینه سنگین جنایت عریان کردن زنان فلسطینی در الخلیل را خواهند پرداخت.
سخنگوی حماس: مقاومت اجازه نمی‌دهد جنایت عریان کردن زنان فلسطینی در الخلیل بی‌پاسخ بماند
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، حازم قاسم روز سه شنبه در گفت‌وگو با رادیو الاقصی افزود: مقاومت اجازه نمی‌دهد جنایت عریان کردن زنان فلسطینی در الخلیل بی‌پاسخ بماند و اشغالگران هزینه سنگین این جنایت را خواهند پرداخت.

وی اضافه کرد: عملیات استشهادی روز سه شنبه در راستای دفاع از ملت فلسطین و مجازات اشغالگران به خاطر جنایت‌های آن درحق ملت فلسطین انجام شد.

قاسم گفت: مقاومت در کرانه باختری با توجه به امکانات و مکان اجرا، عملیات‌های خود را تنوع می‌بخشد.

وی اظهار داشت: امروز یک شهادت طلب دیگر عملیات‌های مقاومت را ادامه داد تا اشغالگران هزینه جنایت خود در حق زنان فلسطین در شهر الخلیل را بپردازند.

رسانه‌های صهیونیستی مدعی شدند که یک فرد مسلح فلسطینی در تقاطع ارجمان منطقه غور اردن اقدام به تیراندازی کرد و سپس متواری شد.

گردان الفجر وابسته به گردان‌های شهدای الاقصی مسؤولیت عملیات تیراندازی عصر سه شنبه در نزدیکی شهرک الزبیدات در شمال اریحا واقع در منطقه اغوار را برعهده گرفت.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه‌های فلسطینی، این گردان در بیانیه‌ای تاکید کرد که مجری این عملیات شهید محمد یوسف زبیدات است و این عملیات نخستین پاسخ به جنایت اشغالگران اسرائیلی در الخلیل بود.

گردان الفجر وعده داد، ضرباتی سخت و کاری به دشمن اشغالگر صهیونیستی وارد کند تا شفای دل‌های تمامی زنان آزاده فلسطینی باشد.

روزنامه عبری زبان هاآرتص روز دوشنبه گزارش کرده بود که ۲ سرباز زن نقابدار در ارتش اشغالگر صهیونیستی، پنج زن فلسطینی را در شهر الخلیل مجبور کردند که لباس‌هایشان را به طور کامل در بیاورند و برهنه جلوی آنها راه بروند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما