plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱
کد مطلب : ۳۴۰۲۳

دفتر زلنسکی: در سال 2024 هیچ انتخاباتی در اوکراین برگزار نخواهد شد

مشاور رئیس دفتر ولادیمیر زلنسکی، گفت که قطعاً در سال 2024 انتخابات ریاست جمهوری و نمایندگانی در اوکراین برگزار نخواهد شد.
دفتر زلنسکی: در سال 2024 هیچ انتخاباتی در اوکراین برگزار نخواهد شد
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، پیش از این، ولادیمیر زلنسکی در برنامه تلویزیونی سراسری اوکراین گفت که برگزاری انتخابات در زمان حکومت نظامی ممنوع است، اما اگر پارلمان از تغییرات قانونی مربوطه حمایت کند، غرب پول اختصاص دهد و ناظران نیز در سنگرها باند، امکانش وجود دارد.

میخائیل پودولیاک به نشریه اوکراینی "Strana" گفت:"رئیس جمهور ولادیمیر زلنسکی در این مورد محتاط است، من می توانم آن را واضح تر بگویم. امسال هیچ انتخاباتی برگزار نخواهد شد".

وی پنج دلیل را برشمرد که اجازه نمی دهد انتخابات در زمان حکومت نظامی برگزار شود. به عقیده وی، تأثیر "حکومت نظامی" اولین دلیل حذف انتخابات است. ثانیاً، سازماندهی انتخابات "در خط مقدم" که در آن خصومت‌های فعال در جریان است، "عملاً غیرممکن" است. پودولیاک خاطرنشان کرد که حقوق کسانی که می خواهند نامزدی خود را مطرح کنند، که در ارتش بسیج شده بودند، نیز نقض می شود.

وی در عین حال تاکید کرد که تضمین برگزاری "رویدادهای کمپین" نیز دشوار است. دلیل چهارم، هزینه برگزاری انتخابات است.

وی گفت:"افراد آواره هفت میلیونی نیست که سازمان های جهانی در مورد آن صحبت می کنند، این رقم بیش از 14 میلیون است، اگر آوارگان داخلی را هم در نظر بگیریم.

چگونه می توان در مدت زمان کوتاهی ثبت نام مجدد رای دهندگان را ثبت کرد؟

در 24 فوریه 2022، حکومت نظامی در اوکراین معرفی شد و روز بعد، ولودیمیر زلنسکی فرمان بسیج عمومی را امضا کرد. در این بازه، مدت زمان آنها بارها تمدید شده است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما