plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
کد مطلب : ۳۳۹۵
در دیدار با رئیس جامعه اسلامی مقدونیه

عاملی: اسلام هراسی و ایران هراسی در دستور کار نظام سلطه است

ایران پس از انقلاب؛ منادی وحدت در جهان
دکتر سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی که برای ایراد چند سخنرانی در جمع نخبگان فرهنگی مقدونیه که در سال 1991 استقلال یافته به این کشور سفر کرده است؛ با آقای رجبی رئیس و مفتی جامعه اسلامی این کشور دیدار و گفت و گو کرد.
عاملی: اسلام هراسی و ایران هراسی در دستور کار نظام سلطه است
به گزارش ایصال نیوز از شورای عالی انقلاب فرهنگی، در ابتدای این دیدار آقای رجبی رئیس العلمای مقدونیه ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی به دکتر عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: ما ایران را دوست داریم و در طول تاریخ هیچ زمان با کشور ایران مشکلی نداشته ایم.

فعالیت 750 مسجد زیر نظر جامعه اسلامی مقدونیه
رئیس جامعه اسلامی مقدونیه با بیان اینکه 750 مسجد این کشور و ده ها مرکز و مسجد در سایر نقاط اروپا زیر نظر جامعه اسلامی فعالیت دارند گفت: جامعه اسلامی مقدونیه همواره در مبارزه با افراط گرایی پیش قدم بوده و ما طرفدار صلح هستیم.

هولوکاست مورد ادعای رژیم صهیونیستی؛ هیچ ارتباطی به جهان اسلام ندارد
رجبی رئیس العلمای مقدونیه در ادامه با اشاره به دیدار خود با یکی از مقامات رژیم اشغالگر قدس گفت: هولوکاست که شما مدعی آن هستید هیچ ارتباطی به جهان اسلام ندارد و تاریخ گواه است که در تمام دوران تاریخ مسلمانان کمک به یهودیان کرده اند ولی شما هر روز مردم فلسطین را می کشید و به مسلمانان ظلم می کنید.

دکتر عاملی: امام خمینی(ره) همواره بر وحدت جهان اسلام تاکید داشتند
در ادامه جلسه دکتر سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تشکر از رئیس العلمای مقدونیه گفت: از شنیدن بانگ اذان در شهر اسکوپیه بسیار خوشحال شدم و برای شما به خاطر این فعالیت ها دعا کردم.
دکتر عاملی اضافه کرد: نگاه مهربان شما به جمهوری اسلامی و مردم ایران جای تشکر دارد و ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی منادی وحدت در جهان بوده و امام خمینی(ره) نیز همواره بر وحدت جهان اسلام تاکید داشتند.

امروز علاوه بر اسلام هراسی؛ ایران هراسی نیز ترویج می شود
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه مسلمانان در شرایط کنونی قربانی نگاه منفی به اسلام که ناشی از تبلیغات دروغ است هستند گفت: این نگاه به اسلام جای تاسف دارد و امروز در جهان علاوه بر اسلام هراسی ایران هراسی نیز در دستور کار دستگاه های تبلیغاتی نظام سلطه قرار گرفته است.

جمهوری اسلامی ایران همواره طرفدار صلح بوده است
دکتر عاملی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره طرفدار صلح بوده است، اما به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره مقابل دشمنان و متجاوزان با صلابت رفتار کرده و پاسخ زورگویان را محکم داده است.
وی افزود: خدا را شاکریم که این تفکر در جهان اسلام نیز تحقق یافته است و مردم مظلوم فلسطین پاسخ رژیم اشغالگر صهیونیست را با تفنگ و موشک می دهد.

95 درصد داروهای مصرفی در داخل کشور تولید می شود
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین در ادامه این دیدار آماری از پیشرفت های علمی و رشد نظام آموزش عالی در ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی ارائه داد و اظهار داشت: 90 هزار پزشک متخصص در ایران فعالیت دارد سالانه 5500 پزشک تربیت می شوند و همچنین 95 درصد داروهای مصرفی در داخل کشور تولید می شود.

رئیس العلمای مقدونیه: آماده همکاری های دینی و قرآنی با ایران هستیم
در انتهای این دیدار آقای رجبی رئیس العلمای مقدونیه اظهار داشت: دست دوستی ما به سوی ایران دراز است و آماده همکاری در زمینه های دینی و قرآنی با جمهوری اسلامی ایران هستیم.

انتهای پیام/*
 
۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما