plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹
کد مطلب : ۳۳۹۱۶

رشیدی‌کوچی :برانداز واقعی آن‌هایی هستند که با تصمیمات‌شان موجب خشم جوانان می‌شوند

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به اعتراضات موجود در کشور تاکید کرد که حکومت با تقویت خود در مسائل اقتصادی و معیشتی می‌تواند آحاد مردم را با خود همراه کند اما وقتی مردم را از چیزی منع می‌کنیم و خودمان به آن عمل می‌کنیم، در ذهن جوانان پارادوکس ایجاد می‌کند.
رشیدی‌کوچی :برانداز واقعی آن‌هایی هستند که با تصمیمات‌شان موجب خشم جوانان می‌شوند
به گزارش سرویس سیاسی ایصال نیوز، نماینده مرودشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌گوی مشروحی گفت: کسی که تمام خانواده‌اش خارج از کشور است و می‌گوید مرگ بر آمریکا؛ مردم می‌گویند اگر آمریکا بد است چرا بچه‌های شما آنجا هستند؟!
 نباید بچه‌شان را به آمریکا بفرستند و یا اگر فرستادند یک اعلام برأت کنند و بگویند این‌ها از ما نیستند.

نماینده مجلس یازدهم معتقد است این مجلس بنا را بر تعامل حداکثری با دولت گذاشت تا در شرایط بحرانی بتواند با کم کردن حواشی در جهت بهتر شدن اوضاع به دولت کند. اما این تعامل آن قدر بالا رفت که دولت به اشتباه به این نتیجه رسید که مجلس در اختیار دولت است اما مجلس بعدی حتما به دولت خیلی سخت خواهد گرفت.

وی می‌گوید: دولت اقداماتی که انجام می‌دهد، خیلی بیشتر از تلاش کاندیداهایی است که می‌خواهند در انتخابات مجلس شرکت کنند و ما چنین رفتاری را تا به حال از هیچ دولتی مشاهده نکرده‌ایم که این‌گونه بی محابا و ساده لوحانه وارد عرصه انتخابات شوند.

رشیدی‌کوچی تاکید می‌کند که جریان تندرویی در کشور وجود دارد که به واسطه حضور دولت و برخی از افراد آنها در مجلس در پشت پرده نه به صورت عیان تلاش می‌کند و دست به هر کاری می‌زند تا مشارکت در انتخابات حداقلی باشد. اما قهر کردن با صندوق‌های رأی جز ضرر برای آحاد مردم چیزی به دنبال ندارد و با ۵۰ نماینده آزاداندیش در مجلس هم می‌شود کارهای بزرگ کرد.

وی که نامش همواره در زمره نمایندگان منتقد دولت دیده می‌شود از رویه یکدستی اینطور تعبیر می‌کند که قطار انقلاب در حال حرکت است درش را باز کردند و یکی یکی افراد را با لگد پرت می‌کنند.
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس معتقد است در حال حاضر چیزی به نام گشت ارشاد نداریم.

او در عین حال با اشاره به لایحه عفاف و حجاب می‌گوید که بحث ما بر سر این لایحه این است که باید روی موارد ایجابی کار شود اما برخی مسئولین تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر در برابر فهمیدن مشکلات مقاومت می‌کنند.

وی با اشاره به اعتراضات موجود در کشور تاکید می‌کند که حکومت با تقویت خود در مسائل اقتصادی و معیشتی می‌تواند آحاد مردم را با خود همراه کند اما وقتی مردم را از چیزی منع می‌کنیم و خودمان به آن عمل می‌کنیم، در ذهن جوانان پارادوکس ایجاد می‌کند.

این نماینده مجلس می‌گوید تاکنون خارج از قانون حرف نزدم و حتما تایید صلاحیت می‌شوم. رشیدی‌کوچی معتقد است برانداز واقعی آن‌هایی هستند که با تصمیمات آگاهانه یا ناآگاهانه در کشور موجبات خشم جوانان را فراهم می‌کنند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما