plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۵
کد مطلب : ۳۳۸۲۳
در جلسه مشترک مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان: نقش مردم در اداره کشور پررنگ است

به برخی افراد پشت میزنشین ماهیانه ۵۰ تا ۶۰ میلیون حقوق داده می شود
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج)اصفهان گفت: نقش مردم در تمام ارکان اداره کشور پررنگ است و مجلس شورای اسلامی باید با تصویب قوانین این نقش را حفظ کند. عدم توجه به فرهنگ کار و حقوق های نامتوازن باعث ایجاد معضل اشتغال در کشور شده است.
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان: نقش مردم در اداره کشور پررنگ است
به گزارش سرویس استان اصفهان ایصال نیوز از سپاه صاحب الزمان (عج)، سردار مجتبی فدا روز پنجشنبه در جلسه مشترک مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان اصفهان و مجمع نمایندگان بسیج استان اظهارکرد: مجلس باید قوانینی را مصوب کند که نقش مردم در تمام ارکان اداره کشور پررنگ شود که تنظیم قوانین حمایتی از بسیج یکی از این راه‌ها است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم های عزاداری ماه محرم گفت: مردم در این مراسم نقش محوری را ایفا می کنند و دولت تنها تسهیل گر برگزاری این آیین ها است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج)اصفهان تصریح کرد: اگر حضور پررنگ مردم در مدیریت برگزاری آیین های مذهبی نبود، سالیانه بیش از ۲ میلیون زائر در اربعین حسینی به زیارت عتبات اعزام نمی شدند.

وی گفت: سپاه و بسیج استان اصفهان در قالب قرارگاه امام حسن(ع) بودجه و امکانات خوبی را در حوزه محرومیت زدایی اختصاص داده که می توان به احداث منازل محرومان، جاده های روستایی و آبرسانی در استان اشاره کرد.

سردار فدا با بیان اینکه اهمیت لازم به فرهنگ کار و تلاش داده نمی شود، افزود: به برخی افراد پشت میزنشین ماهیانه ۵۰ تا ۶۰ میلیون حقوق داده می شود این در حالی است که به کارگران معدن، مترو و کارخانه ماهانه هشت تا ۱۰میلیون پرداخت می شود.

وی ادامه داد: همین حقوق های نامتوازن باعث ایجاد معضل اشتغال در کشور شده که نگرانی های بسیاری را در حوزه آسیب های اجتماعی و امنیتی به واسطه بکارگیری اتباع بیگانه برای ما فراهم کرده است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما