plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۲
کد مطلب : ۳۳۷۵۲

سید حسن نصرالله: گروه کوچکی از میلیاردرها امروز جهان را کنترل می‌کنند

دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت که جهان امروز توسط گروه کوچکی از میلیاردرها کنترل می‌شود و آنها آماده جنگ‌سازی و گسترش بیماری‌های همه‌گیر هستند.
سید حسن نصرالله: گروه کوچکی از میلیاردرها امروز جهان را کنترل می‌کنند
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی در آخرین شب ماه محرم در ضاحیه جنوبی تاکید کرد: «گرسنگی امروز به کشورهای غربی کشیده شده و هزاران مهاجر امروز در دریاها جان خود را از دست می‌دهند. این یکی از ظلم‌ها در این دنیاست و ظلم و عذابی که در دنیا وجود دارد در تاریخ بشر بی‌سابقه است.»

سید حسن نصرالله با اشاره به اینکه مزیت مقاومت این است که از روز اول برای خدا و برای رضای خدا بود و ما نخواستیم با کسی برای مقام و نه برای قدرت و پول و اعتبار رقابت کنیم. گفت: "ما به دنبال مناصب نیستیم و مانند بسیاری از سیاستمداران چنین هدفی نداریم."

وی تاکید کرد: حضور ما در قدرت در هر سمتی باید وسیله باشد نه هدف، وسیله‌ای برای خدمت به مردم و تسکین درد و بدبختی آنها.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت بمباران روز گذشته در منطقه سیده زینب در سوریه "توسط تروریست‌ها" انجام شد که هدف آن مشخص است. این اقدام طبق همه شواهد توسط تروریست‌های تکفیری انجام شده و هدف آن مشخص است؛ اما نمی‌توانند به هدفشان دست یابند. وی در پایان تاکید کرد: عنوان راهپیمایی‌های ما فردا دفاع از ثقلین یعنی کتاب خدا در برابر اصرار بر اهانت به قرآن و مقدسات اسلامی ما خواهد بود. نشان دهیم و شهادت دهیم که این ملت امروز و این نسل‌های حسینی زینبی امروز نخواهند گذاشت که حسین (علیه‌السلام) دوباره کشته شود و یا زینب (س) به بردگی کشیده شود.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما