plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴
کد مطلب : ۳۳۷۳۵
در نشستی با رؤسای دانشگاه‌های استان مرکزی

جانشین فرمانده کل سپاه: در گام دوم انقلاب دانشگاه‌ها نقشی مهم و اثرگذار دارند

دشمنان به دنبال ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی هستند
دریادار فدوی با تاکید بر نقش اثرگذار دانشگاه‌هادر گام دوم انقلاب گفت: دانشگاه منشأ شکل گیری هویت فرهنگی جامعه، و دانشجو و اساتید دانشگاه مظهر اقتدار جامعه هستند و در گام دوم انقلاب دانشگاه‌ها نقشی مهم و اثرگذار دارند و دانشگاه‌ها باید ترویج کننده و توسعه دهنده ارزش‌های اسلامی، اخلاقی و انقلابی باشد.
جانشین فرمانده کل سپاه: در گام دوم انقلاب دانشگاه‌ها نقشی مهم و اثرگذار دارند
به گزارش سرویس علمی ایصال نیوز از سپاه، سردار دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه امروز(  پنج شنبه ) در جریان سفر به استان مرکزی در نشستی با رؤسای دانشگاه‌های استان اظهار داشت: انقلاب اسلامی سرآغاز حاکمیت اسلام ناب محمدی (ص)، با رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) رقم خورد و در طول ۴۵ سال گذشته به درختی تنومند تبدیل شده و مکتب امامین انقلاب با ملت ایران کرامت، استقلال، آزادی و عزت دارد.

حقیقت امروز دشمنان شکست همه جانبه در مقابل اقتدار ملت ایران است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: مردم ایران فرهنگ ما می‌توانیم را در مکتب امامین انقلاب به خوبی آموختند و جوانان ایران اسلامی در همین مکتب به خودباوری و خودکفایی رسیدند و لذا خلق دستاوردهای عظیم در بخش‌های مختلف کشور و اقتدار روز افزون به برکت اندیشه و تفکر امامین انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: واقعیت و حقیقت انقلاب اسلامی برگرفته از قرآن و معنویت مبتنی بر اسلام ناب محمدی (ص) است و لذا این اقتدار و کارآمدی برگرفته از اندیشه‌های قرآنی است.

سردار فدوی اضافه کرد: دشمنان با تصویر سازی غلط و روایت‌های نا درست به دنبال ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی هستند که جهاد تبیین راهکار مؤثر برای مقابله با تلاش‌های دشمنان است.

حقیقت امروز دشمنان شکست همه جانبه در مقابل اقتدار ملت ایران است

وی تأکید کرد: حقیقت امروز دشمنان انقلاب اسلامی شکست همه جانبه در مقابل اقتدار ملت ایران است. دشمن در همه راهبردهای خود علیه انقلاب با شکست سنگین مواجه شده و این به برکت وجود رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری، بصیرت مردم و حضور جوانان غیرتمند در عرصه‌های مختلف خصوصاً بخش‌های علمی و دانشگاهی کشور است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: دانشگاه منشأ شکل گیری هویت فرهنگی جامعه و دانشجو و اساتید دانشگاه مظهر اقتدار جامعه هستند، در گام دوم انقلاب دانشگاه‌ها نقشی مهم و اثرگذار دارند و دانشگاه‌ها باید ترویج کننده و توسعه دهنده ارزش‌های اسلامی، اخلاقی و انقلابی باشد. باید با برنامه ریزی دانشجویان را با مفاهیم و معارف اسلامی آشنا کنیم.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما