plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
کد مطلب : ۳۳۷۳۲
در نشست عمومی مجمع اقتصادی و بشردوستانه روسیه و آفریقا

پوتین: روسیه امیدوار است یک منطقه صنعتی در نزدیکی کانال سوئز در مصر راه اندازی کند

تعمیق همکاری های صنعتی روسیه و آفریقا از اهمیت ویژه ای برخوردار است
رئیس جمهور روسیه در نشست عمومی مجمع اقتصادی و بشردوستانه روسیه و آفریقا اعلام کرد روسیه روی راه اندازی منطقه صنعتی خود در نزدیکی کانال سوئز در مصر در آینده نزدیک حساب می کند.
پوتین: روسیه امیدوار است یک منطقه صنعتی در نزدیکی کانال سوئز در مصر راه اندازی کند
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، ولادیمیر پوتین گفت: "در مصر، دیروز با یکی از همکارانم ، با رئیس جمهور [عبدالفتاح] السیسی، صحبت کردم ما در حال بحث هستیم و امیدوارم به زودی ایجاد منطقه صنعتی روسیه در نزدیکی کانال سوئز را آغاز کنیم. من امیدوارم که ساخت و ساز اولین تاسیسات تولیدی در آنجا در سال جاری آغاز شود و در آینده کالاهای تولید شده در آنجا به سراسر آفریقا صادر خواهد شد".

به گفته پوتین، امروز تعمیق همکاری های صنعتی روسیه و آفریقا از اهمیت ویژه ای برخوردار است. "محصولات صنعتی ما، از جمله اتومبیل، تجهیزات ساختمانی و غیره، به طور گسترده در این قاره شناخته شده است و تقاضای زیادی دارد. آنها با کیفیت خوب، قابلیت اطمینان و سهولت کار متمایز می شوند. مراکز خدمات ویژه ای در آفریقا برای ارائه سرویس تجهیزات روسی وجود دارد. و ابزارهای جدیدی برای دادن وام های تسهیلی به آفریقا برای خرید محصولات صنعتی ما، حمل و نقل آنها به قاره و خدمات پس از فروش در حال توسعه است."

رئیس جمهور همچنین افزود که آژانس بیمه اعتبارات صادراتی و سرمایه گذاری روسیه پوشش بیمه ای برای وام ها را ارائه می دهد، "یک مکانیسم لیزینگ متمرکز بر آفریقا و یک صندوق سرمایه گذاری تخصصی برای مشارکت در تامین مالی تسهیلات زیرساختی در حال تشکیل است."

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما